Οδηγώντας

    Δεν χρειάζεται να διανύσεις πολλά χιλιόμετρα για να συνηθίσεις την διαφορετική θέση οδήγησης και να διαπιστώσεις την ευκολία με την οποία κινείται το Svartpilen στην πόλη. Το μικρό βάρος (150 κιλά) το κάνει να ελίσσεται με ιδιαίτερη χάρη και μαζί με την ομαλή απόκριση και τους ελάχιστους κραδασμούς σου επιτρέπουν να βολτάρεις τόσο σε χαλαρούς όσο και σε πιο γρήγορους ρυθμούς, ανάλογα τις ορέξεις σου. Από απολαυστικές βόλτες στα στενά της πόλης, μέχρι σούζες και κάθε είδους παιχνίδι που φανερώνoυν τα κοινά γονίδια με το Duke. Η γεμάτη απόδοση του κινητήρα από χαμηλά χαρίζει εκρηκτικές επιταχύνσεις για την κατηγορία, κάνοντας τους διπλανούς σε κάθε φανάρι να έχουν βλέμμα απορίας που δεν περιορίζεται μόνο στην εμφάνιση.
    Στο ίδιο επίπεδο κινούνται και τα φρένα με δύναμη και πολύ ισχυρό αρχικό δάγκωμα που συμπιέζει το πιρούνι, καθώς μαζί με το αμορτισέρ έχει μαλακότερες ρυθμίσεις από το Duke, απορροφώντας επιτυχώς τις λακκούβες των ελληνικών δρόμων. Τα ελαστικά επιτρέπουν κάθε είδους εξερεύνηση αυξάνοντας την χρηστικότητα της μοτοσυκλέτας και εάν η χωμάτινη όψη τους σου δημιουργεί αμφιβολίες για την συμπεριφορά του Svartpilen στην άσφαλτο, αρκεί να ακολουθήσεις μια στριφτερή διαδρομή για να καταλάβεις ότι όχι απλώς δεν υστερούν, αλλά ανταποκρίνονται θετικά χαρίζοντας μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης σε κάθε περίπτωση.
    Έχει δηλαδή ότι χρειάζεσαι στο αστικό περιβάλλον; Αν εξαιρέσεις το φαρδύ τιμόνι το οποίο παρότι κόβει αρκετά δυσκολεύει την διέλευση στην πυκνή κίνηση και τους  καθρέπτες που αντικατοπτρίζουν περισσότερο τους αγκώνες σου παρά το τι συμβαίνει πίσω σου, αναμφίβολα αποδεικνύεται κατάλληλη μοτοσυκλέτα για την καθημερινή μετακίνηση. Ο κινητήρας φυσικά αρέσκεται και στις πιο μακρινές εξορμήσεις, αρκεί να μην σε ενοχλεί η μηδενική προστασία από τον αέρα όπως σε κάθε μοντέλο αυτής της κατηγορίας. Στον αυτοκινητόδρομο κινείται άνετα μέχρι τα 140χλμ/ώρα, καθώς από εκεί και πάνω οι διαφορές σε σχέση με το Duke επηρεάζουν την γεωμετρία (θέση οδήγησης, μαλακότερες ρυθμίσεις των αναρτήσεων και τρακτερωτά ελαστικά) και προκαλούν νευρικότητα που δεν σε προτρέπει  να αγγίξεις τα 180+ χλμ/ώρα που μπορεί να δείξει το ηλεκτρονικό κοντέρ.  ¶λλωστε η Husqvarna γνωρίζει ότι δεν πρόκειται να επιλέξει κάποιος το Svartpilen  για ταξίδια και τελικές στην εθνική οδό, αλλά για να τον κάνει χαρούμενο κάθε φορά που το κοιτάζει ή το οδηγεί στην πόλη με τα βλέμματα στραμμένα πάνω του.