Τα φρένα της Bybre έχουν έντονο αρχικό δάγκωμα και δύναμη ώστε να επιβραδύνουν με ευκολία την μοτοσυκλέτα.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Ακόμη τρεις τομείς που δεν ήταν απαραίτητο να ξεκινήσουν από λευκό χαρτί, καθώς και εδώ το KTM 390 Duke ήταν συμβατός δότης για το εγχείρημα. Έτσι το στιβαρό πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα κάνει και εδώ την εμφάνισή του, συνδυασμένο με τις αναρτήσεις της WP που αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ χωρίς ρυθμίσεις και μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου που εδράζεται απευθείας στο αλουμινένιο ψαλίδι χωρίς τη χρήση μοχλικού. Οι διαδρομές παραμένουν ίδιες με του Duke στα 142χιλ και 150χιλ εμπρός και πίσω αντίστοιχα, όπως και τα φρένα που αποτελούνται από ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα της Bybre με δίσκο 320χιλ μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 230χιλ πίσω. Οι ακτινωτοί τροχοί είναι 17 ιντσών παρά την Off-Road εμφάνιση των τρακτερωτών ελαστικών Pirelli Scorpion Rally STR και το 2κάναλο ABS της Bosch 9Μ φροντίζει ώστε να μην μπλοκάρουν ποτέ.