Το στρογγυλό όργανο παρέχει αρκετές πληροφορίες και ταιριάζει με την αισθητική της μοτοσυκλέτας, αλλά δεν είναι όσο ευανάγνωστο θα θέλαμε.

Η ίσια σέλα είναι ευρύχωρη για τον οδηγό, αλλά δεν διεκδικεί πρωτεία στην άνεση.

Και βάση για στήριξη αντικειμένων στο ρεζερβουάρ περιλαμβάνει το μενού.

Aνεση – Εργονομία

Η θέση οδήγησης του Svartpilen διαφέρει από τα συνηθισμένα όσο και η εμφάνισή του, κάτι που διαπιστώνεις γρήγορα όταν κάτσεις στην ίσια σέλα του. Η τελευταία με ύψος από το έδαφος 835 χιλ δεν εμποδίζει τα πόδια να πατήσουν στο έδαφος λόγω του μικρού πλάτους της μοτοσυκλέτας, όμως είναι αρκετά σκληρή τοποθετώντας τον αναβάτη κοντά στον μπροστινό τροχό (πάνω και όχι μέσα στη μοτοσυκλέτα), φέρνοντας στο μυαλό motocross κατασκευές. Φυσικά το φαρδύ τιμόνι συμβάλλει σε αυτό, δημιουργώντας συνολικά μια πιο όρθια στάση από την αντίστοιχη του vitpilen, που σίγουρα είναι ιδανικότερη  για την καθημερινή μετακίνηση. Ο συνεπιβάτης ίσως δυσκολευτεί, καθώς το κομμάτι σέλας που του αντιστοιχεί είναι μικρό ένεκα design και τα μαρσπιέ αρκετά ψηλά, έχει όμως στη διάθεση του χειρολαβή που τον βοηθά (έστω ψυχολογικά) ώστε να σε συντροφεύει στις κοντινές διαδρομές. 
Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από ένα ψηφιακό όργανο (όχι όσο ευανάγνωστο θα θέλαμε) που ταιριάζει απόλυτα με το ύφος της μοτοσυκλέτας, παρέχοντας όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης. Οι ενδείξεις εναλλάσσονται μέσω κουμπιών στην αριστερή πλευρά και περιλαμβάνουν ταχύμετρο, στροφόμετρο, ολικό και μερικούς χιλιομετρητές, ρολόι, δείκτη επιλεγμένης ταχύτητας, θερμοκρασίας και βενζίνης ,  ενώ δεν λείπουν οι απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες.