CFMoto 150 Aura: Νέο ρετρό scooter με keyless και Traction Control

CFMoto 150 Aura
Κινητήρας που αποδίδει 15,8 ίππους και 1,46 k-gm ροπής
Ρετρό αισθητική – στάνταρ εξοπλισμός με keyless, TCS και Start/Stop
Επίπεδο πάτωμα και εργονομία για όλους
Με χώρο για full face κάτω από τη σέλα - στην Ελλάδα πότε;
mototriti Team
Κινητήρας που αποδίδει 15,8 ίππους και 1,46 k-gm ροπής
Με σταθερά βήματα, η CFMoto εδραιώνεται διεθνώς, παρουσιάζοντας μοντέλα με καλή ποιότητα, πλούσιο εξοπλισμό και ανταγωνιστική τιμή. Το νέο 150 Aura συνεχίζει αυτή τη στρατηγική -εξοπλίζεται από έναν τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 149,5 κυβικών εκατοστών, υδρόψυκτο και με τετραβάλβιδη κεφαλή. Αποδίδει 15,8 ίππους και 1,46 k-gm ροπής, η μετάδοση γίνεται με αυτόματο CVT και η ισχύς του είναι αρκετή για να ικανοποιήσει τις ανάγκες του μέσου αναβάτη στο αστικό δίκτυο, ενώ και στον αυτοκινητόδρομο.
Ρετρό αισθητική – στάνταρ εξοπλισμός με keyless, TCS και Start/Stop
Παρά τη ρετρό αισθητική, το 150 Aura δεν στερείται σύγχρονων δυνατοτήτων. Εξοπλίζεται με έγχρωμη οθόνη TFT 6,2 ιντσών, έχει σύστημα keyless, ένδειξη πίεσης ελαστικών (TPMS), καθώς και θύρα γρήγορης φόρτισης USB. Μέσω του app Motoplay, ο αναβάτης μπορεί να προβάλει πλήρη πλοήγηση στην οθόνη, ενώ και το Traction Control και η λειτουργία Start/Stop θα είναι στο βασικό εξοπλισμό.
Επίπεδο πάτωμα και εργονομία για όλους
Με έμφαση στην πρακτικότητα, το 150 Aura διαθέτει επίπεδο πάτωμα που επιτρέπει τη μεταφορά μικροαντικειμένων και τη διευκόλυνση του αναβάτη στις συχνές στάσεις μέσα στην πόλη. Η σέλα βρίσκεται στα 770 mm από το έδαφος, το συνολικό βάρος φτάνει τα 132 κιλά, σύμφωνα με την εταιρεία και οι τροχοί 12 ιντσών προσφέρουν σταθερότητα και ευκολία στους ελιγμούς. Τα δισκόφρενα εμπρός και πίσω συνεργάζονται με δικάναλο ABS, προσφέροντας ασφάλεια στο φρενάρισμα.
Με χώρο για full face κάτω από τη σέλα - στην Ελλάδα πότε;
Το νέο scooter της CFMoto προσφέρεται σε τέσσερις χρωματισμούς — λευκό, γκρι, πράσινο και μπλε. Βάσει των στοιχείων που δίνει η εταιρεία, θα έχει και αρκετό χώρο κάτω από τη σέλα για να δεχτεί δύο κράνη, ένα τύπου full face και ένα jet. Αν το μοντέλο διατεθεί τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ελλάδα ενδέχεται να προσελκύσει μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού – ιδίως τους λάτρεις των ρετρό commuter. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα.