BMW R 1300 GS - Test

6 Φωτογραφίες »
Εξελίσσοντας τη χρυσή παρακαταθήκη του Boxer κινητήρα και προσθέτοντας ρηξικέλευθη τεχνολογία και σχεδίαση, η ολοκαίνουρια από όλες τις απόψεις, R 1300 GS, γράφει την επόμενη χρυσή σελίδα στον τόμο των adventure μοτοσυκλετών της BMW.
mototriti Team
Τιμή: Από 21.300 ευρώ / Έκδοση δοκιμής: 27.510 ευρώ
+: Κινητήρας, φρένα, τεχνολογία, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής
-: Μενού οθόνης
Έχοντας ήδη πουλήσει πάνω από 1 εκατομμύριο GS στα 43 χρόνια ιστορίας του, η BMW έχει αποδείξει ότι γνωρίζει πολύ καλά τη συνταγή γύρω από την κατασκευή ενός επιτυχημένου Gelände/Straße - Sport (γερμανικά: off-road/road-sport) μοντέλου. Όταν έχεις όμως έχεις φτιάξει το δικό σου ξεχωριστό status στην κατηγορία, φαντάζει δύσκολή ή ώρα της ανανέωσης. Όχι για την BMW που έχει δείξει ότι ασπάζεται τις ριζοσπαστικές ιδέες και ξέρει να δημιουργεί νέες τάσεις. Χρειάστηκαν 7 ολόκληρα χρόνια εξέλιξης και άπειρες εργατοώρες για να καταφέρει η Γερμανική εταιρεία να παρουσιάσει ένα ολοκαίνουργιο και πλήρως αναβαθμισμένο μοντέλο. Σχεδόν από λευκό χαρτί και διατηρώντας μονάχα από 3 κωδικούς ανταλλακτικών από τον προκάτοχο, με όλα τα υπόλοιπα μέρη να είναι καινούργια. Το R 1250 GS αποτελεί πλέον κομμάτι της ιστορίας και η σκυτάλη περνάει στο R 1300 GS με το νέο μοντέλο να είναι πιο μίνιμαλ σε διαστάσεις δίνοντας έμφαση στη μεγαλύτερη απόδοση και την καλύτερη συμπεριφορά σε κάθε τερέν.
+: Κινητήρας, φρένα, τεχνολογία, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής
-: Μενού οθόνης
Έχοντας ήδη πουλήσει πάνω από 1 εκατομμύριο GS στα 43 χρόνια ιστορίας του, η BMW έχει αποδείξει ότι γνωρίζει πολύ καλά τη συνταγή γύρω από την κατασκευή ενός επιτυχημένου Gelände/Straße - Sport (γερμανικά: off-road/road-sport) μοντέλου. Όταν έχεις όμως έχεις φτιάξει το δικό σου ξεχωριστό status στην κατηγορία, φαντάζει δύσκολή ή ώρα της ανανέωσης. Όχι για την BMW που έχει δείξει ότι ασπάζεται τις ριζοσπαστικές ιδέες και ξέρει να δημιουργεί νέες τάσεις. Χρειάστηκαν 7 ολόκληρα χρόνια εξέλιξης και άπειρες εργατοώρες για να καταφέρει η Γερμανική εταιρεία να παρουσιάσει ένα ολοκαίνουργιο και πλήρως αναβαθμισμένο μοντέλο. Σχεδόν από λευκό χαρτί και διατηρώντας μονάχα από 3 κωδικούς ανταλλακτικών από τον προκάτοχο, με όλα τα υπόλοιπα μέρη να είναι καινούργια. Το R 1250 GS αποτελεί πλέον κομμάτι της ιστορίας και η σκυτάλη περνάει στο R 1300 GS με το νέο μοντέλο να είναι πιο μίνιμαλ σε διαστάσεις δίνοντας έμφαση στη μεγαλύτερη απόδοση και την καλύτερη συμπεριφορά σε κάθε τερέν.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής |
Σελίδα 3 | Aνεση - Εργονομία |
Σελίδα 4 | Κινητήρας – Ηλεκτρονικά |
Σελίδα 5 | Πλαίσιο – Φρένα - Αναρτήσεις |
Σελίδα 6 | Στο δρόμο |
Σελίδα 7 | Συμπέρασμα |
Σελίδα 8 | Τεχνικά χαρακτηριστικά |