
TRENT
Κάντο Test για 1 εβδομάδα πριν το αγοράσεις!

Αυτό το 200άρι scooter έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση ανάμεσα στα top 5
Χαμηλότερη κατανάλωση έχει το Honda SH 150 με 2l/100.
Ισχυρότερο «δάγκωμα» στα φρένα για το 80-0χλμ/ω από το Medley στα 27m.
Τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη έχει το Medley 200 στους 17.7 ίππους.
Πιο προσιτό το New Tweet με τιμή στα 2.700 ευρώ.
| Μάρκα | Τιμή | Ισχύς Hp / Στροφές | τροχός εμπρός | 80 - 0 Km/h (Μέτρα) | Μέση Κατανάλωση | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| HONDA SH 150 ABS |
|
16,9 | 16 | 32,4 | 2 | |
| PIAGGIO MEDLEY 150 | 3.450 | 16,8 | 16 | 29,5 | 2,6 | |
| PEUGEOT NEW TWEET 200 | 2.700 | 12,2 | 16 | 31,6 | 2,8 | |
| PIAGGIO MEDLEY 200 | 3.600 | 17,7 | 16 | 27 | 3,1 | |
| SYM SYMPHONY ST 200 | 2.795 | 12,5 | 16 | 28,2 | 3,1 |
Στη μετακίνηση εντός της πόλης τα απότομα φρεναρίσματα είναι κάτι παραπάνω από καθημερινό φαινόμενο. Η απόδοση των φρένων είναι ζήτημα κορυφαίας σημασίας τόσο για τους κατασκευαστές όσο και για στους αναβάτες και ευτυχώς έχουμε την τύχη να βλέπουμε συνεχώς ,ακόμα και δίκυκλα μικρότερων κατηγοριών, να εξοπλίζονται με συστήματα πέδησης που παλιότερα θα συναντούσαμε μόνο σε μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτες, Στις μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν για το συγκεκριμένο ζήτημα, την πρώτη θέση παίρνει το Medley 200 με ακινητοποίηση σε μόλις 27m. Πολύ κοντά του σταματάει το Symphony ST στα 28.2m και λίγο μετά το Medley 150 στα 29.5m. Τέλος, με μικρή διαφορά μεταξύ τους έρχονται Peugeot New Tweet στα 31.6m και Honda SH 150 στα 32,4m.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μιας και εξετάζουμε βασικά χαρακτηριστικά, η ιπποδύναμη φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει από το συγκριτικό. Πόσο μάλλον από τη στιγμή που μελετάμε και την κατανάλωση, καθώς αυτά τα δυο πάνε χεράκι-χεράκι. Όπως είναι αναμενόμενο για την κατηγορία, τα νούμερα δεν «ξεφεύγουν», αλλά όπως αναφέραμε παραπάνω, αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο επιλέγεται από τους καταναλωτές. Η δυνατότερη ιπποδύναμη που ανακοινώνεται ,σύμφωνα με τα στοιχεία των κατασκευαστών, ανήκει στο Medley 200 με 17.7 ίππους. Με εξαιρετικά μικρή διαφορά στη μεταξύ τους μέτρηση, ακολουθούν Honda SH με 16.9 και Medley 150 με 16.8 ίππους. Στη συνέχεια βρίσκουμε το Symphony ST με 12.5 ίππους και τέλος το Peugeot με 12.2.
Με όλο και περισσότερους καινούριους «παίκτες» να μπαίνουν στην αγορά, βλέπουμε να υπάρχει έντονος ανταγωνισμός στο τελικό κόστος αγοράς που διαμορφώνεται για τον καταναλωτή. Οι μικρότερες εταιρίες προσπαθούν να εδραιώσουν την παρουσία τους και ταυτόχρονα οι μεγαλύτερες να μη χάσουν μερίδια αγοράς. Σε αυτή την περίπτωση ,υπάρχουν δύο επιλογές κάτω από τα 3.000 ευρώ, με τη χαμηλότερη τιμή να έχει το New Tweet της Peugeot με κόστος στα 2.700 ευρώ. Πολύ κοντά του, στα 2.795 ευρώ βρίσκουμε το Symphony ST 200. Σκαρφαλώνοντας πάνω από τις 3.000, έχουμε τα δύο μοντέλα της Piaggio, Medley 150 και 200, στα 3.450 και 3.600 αντίστοιχα. Η ψηλότερη τιμή ανήκει στο Honda SH 150 και είναι 4.150 ευρώ.
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.