Το διπλό φαινόμενο που παρουσίασε φέτος η Kawasaki ονομάζεται H2 και H2R. Στην κεντρική ιδέα έχουμε τον κινητήρα του ZX-10R με σημαντικές τροποποιήσεις. Αρχικά του ρίχνουμε τη συμπίεση στο
8,5:1 γιατί του έχουμε προσθέσει έναν υπερσυμπιεστή, ειδικά κατασκευασμένο για
την περίσταση. Μετά αλλάζουμε τον ψεκασμό με 50άρια σώματα, προσθέτουμε ένα
αγωνιστικού τύπου κιβώτιο και, για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής της Kawasaki, ένα quick shifter. Όλα αυτά τα κρεμάμε
σε ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα σε πράσινο και τα παντρεύουμε με ένα μονόμπρατσο ψαλίδι
από αλουμίνιο. Κλείνουμε με διαστημικής σχεδίασης φέρινγκ, το αγωνιστικό
πιρούνι της Kayaba (KYB) με τίτλο AOS-II, δισκάρες 330 χιλιοστών με ακτινικές Brembo και
το προηγμένο ABS της Kawasaki που
ονομάζεται KIBS.
Για το κάτι παραπάνω υπάρχει το μονάκριβο H2R. Δε βγάζει πινακίδα, αλλά μπορεί να βγάλει το παιδί μέσα από
οποιονδήποτε. Ξεχωρίζει από τα ανθρακονημάτινα πτερύγια που το κρατούν από το
να πετάξει, την αγωνιστική εξάτμιση εξ ολοκλήρου από τιτάνιο, καθώς και ένα
σκασμό τροποποιήσεις στον κινητήρα για να μπορεί να αντέχει μια απόδοση 310
ίππων.
Κινητήρας: 4Τ, 4Κ, 2EEK, 16β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 998
Ισχύς (hp/rpm): 210
/ 11.000 (H2R: 310 / 14.000)
Ροπή (kg.m/rpm): 13,6
/ 10.500 (H2R: 16,8 / 12.500)
Βάρος (kg): 238 γεμάτο (H2R: 216)
Τιμή (κ.εκ.): 27.990 (H2R: 54.990)
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr