Η θρυλική F4
της MV
Agusta
επανέρχεται ανεωμένη, με πλήθος βελτιώσεων για απόδοση από 195 ως 201 ίππους.
Στο επίκεντρο ένα εκτενές ηλεκτρονικό πακέτο MVICS που παραμετροποιεί τα πάντα: Ευαισθησία του ride-by-wire γκαζιού, απόκριση κινητήρα, φρένο κινητήρα, traction control, χαρτογραφήσεις. Οι
αγωνιστικές βλέψεις συμπληρώνονται με ηλεκτρονική υποβοήθηση στον επιλογέα
ταχυτήτων (quick shifter).
Στις αναρτήσεις ξεκινάμε με ένα 50άρι Marzocchi πιρούνι και αμορτισέρ της Sachs, στην F4R το αμορτισέρ είναι της Ohlins, σε αμφότερες εκδόσεις μπροστά έχουμε ακτινικές δαγκάνες Brembo M40.
Η κορυφαία έκδοση RR διαθέτει ένα σπέσιαλ πλαίσιο με χειροποίητες κολλήσεις,
πανάλαφρες ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρονικές αναρτήσεις της Ohlins και ο κινητήρας με μπιέλες
τιτανίου αποδίδει τη μέγιστη ισχύ των 201 ίππων. Εδώ το μπροστινό φρένο ανατίθεται
στην κορυφαία σειρά της Brembo,
Μ50.
Φέτος παρουσιάστηκε η συλλεκτική έκδοση F4 RC, μια υπερπαραγωγή του αγωνιστικού τμήματος Reparto Corse (=RC) που θα κυκλοφορήσει σε 250 μοναδικά
κομμάτια. Στο σπεσιαλάκι της ομολογκασιόν για το WSBK ο κινητήρας έχει πουσαριστεί στα
212 άλογα, φορά εξάτμιση τιτανίου της Termignioni, ειδικά ηλεκτρονικά για αγωνιστική χρήση,
ανθρακονημάτινο μονόσελο και οι αναρτήσεις της Ohlins είναι ίδιες με αυτές που
τρέχουν στο WSBK, (πιρούνι
NIX 30, αμορτισέρ TTX 36) χωρίς ηλεκτρονικές
ρυθμίσεις.
Κινητήρας: 4Τ, 4K, 2EEK, 16β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 998
Ισχύς (hp/rpm): 195
/ 13.400 (RR: 201 /
13.600, RC: 212 /
13.600)
Ροπή (kg.m/rpm): 11.3
/ 9.600 (RR: 11.6 /
9.600, RC: 11.7 /
9.300)
Βάρος (kg): 191 στεγνό (RR: 190, RC: 175)
Τιμή (ευρώ): 20.900 (R: 22.900, RR:28.500,
RC: Δ.Α.)
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr