Το διπλό φαινόμενο που παρουσίασε φέτος η Kawasaki ονομάζεται H2 και H2R. Στην κεντρική ιδέα έχουμε τον κινητήρα του ZX-10R με σημαντικές τροποποιήσεις. Αρχικά του ρίχνουμε τη συμπίεση στο
8,5:1 γιατί του έχουμε προσθέσει έναν υπερσυμπιεστή, ειδικά κατασκευασμένο για
την περίσταση. Μετά αλλάζουμε τον ψεκασμό με 50άρια σώματα, προσθέτουμε ένα
αγωνιστικού τύπου κιβώτιο και, για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής της Kawasaki, ένα quick shifter. Όλα αυτά τα κρεμάμε
σε ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα σε πράσινο και τα παντρεύουμε με ένα μονόμπρατσο ψαλίδι
από αλουμίνιο. Κλείνουμε με διαστημικής σχεδίασης φέρινγκ, το αγωνιστικό
πιρούνι της Kayaba (KYB) με τίτλο AOS-II, δισκάρες 330 χιλιοστών με ακτινικές Brembo και
το προηγμένο ABS της Kawasaki που
ονομάζεται KIBS.
Για το κάτι παραπάνω υπάρχει το μονάκριβο H2R. Δε βγάζει πινακίδα, αλλά μπορεί να βγάλει το παιδί μέσα από
οποιονδήποτε. Ξεχωρίζει από τα ανθρακονημάτινα πτερύγια που το κρατούν από το
να πετάξει, την αγωνιστική εξάτμιση εξ ολοκλήρου από τιτάνιο, καθώς και ένα
σκασμό τροποποιήσεις στον κινητήρα για να μπορεί να αντέχει μια απόδοση 310
ίππων.
Κινητήρας: 4Τ, 4Κ, 2EEK, 16β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 998
Ισχύς (hp/rpm): 210
/ 11.000 (H2R: 310 / 14.000)
Ροπή (kg.m/rpm): 13,6
/ 10.500 (H2R: 16,8 / 12.500)
Βάρος (kg): 238 γεμάτο (H2R: 216)
Τιμή (κ.εκ.): 27.990 (H2R: 54.990)
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr