Αν η μοντέρνα εμφάνιση του Nexxon δεν σας συγκινήσει από μόνη της, τότε σίγουρα θα το κάνουν οι λεπτομέρειές του. Ο εξοπλισμός του παπιού της Kymco, εκ πρώτης όψεως, δεν φαίνεται ανώτερος σε σχέση με των υπολοίπων παπιών.
Ωστόσο, λίγα δευτερόλεπτα πάνω στη σέλα του είναι αρκετά για να πειστείτε για το αντίθετο. Το δεξί γκριπ φέρει κλειδαριά που το ακινητοποιεί φροντίζοντας για τους… "μακρυχέρηδες", ενώ στο αριστερό γκριπ θα βρείτε το σωτήριο σε πολλές περιπτώσεις "passing" για τον προβολέα. Ο μεγάλος χώρος που αποκαλύπτεται με το άνοιγμα της σέλας είναι επίσης μία λεπτομέρεια μεγάλης σημασίας. Το ζωηρό μοτέρ του, σε συνδυασμό με την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου, προσφέρει σπιρτόζικες επιταχύνσεις, οι οποίες… αναχαιτίζονται εύκολα, καθώς το Nexxon φέρει ένα από τα ισχυρότερα συστήματα πέδησης στην κατηγορία. Στο δρόμο, το 125άρι Kymco εμπνέει ασφάλεια στον αναβάτη του στις υψηλές ταχύτητες, ενώ και μέσα στην πόλη, αν και έχει βαρύτερη αίσθηση από το αναμενόμενο, θα τα καταφέρει μια χαρά.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
1Κ, 4T, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
125
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
8,17/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
0,87/5.500
Τροφοδοσία
Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά)
97
Διαστάσεις (μ. x πλ.)
1.975 x 710
Φρένα (εμπρός/πίσω)
Δ/Δ
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
4
Τελική (χλμ./ώρα)
110
Κατανάλ. (λτ./100 χλμ.)
2,8
Τιμή: 1.415
ευρώ (Δεν περιλαμβάνεται Ε.Τ.Τ.)
↑ Ισχύς κινητήρα, εξοπλισμός, φρένα
↓ Σέλα
Ίσως τα ισχυρότερα φρένα που έχουμε δει ποτέ σε παπί. Με μικρές ταχύτητες, το μπλοκάρισμα έρχεται κατά βούληση. Ένα σετ πιο μαλακά ελαστικά θα αναδείξει τις δυνατότητές τους.
Η κλειδαριά στο γκριπ αποτελεί μία πολύ έξυπνη αντικλεπτική κίνηση, καθώς δεν επιτρέπει σε αυτό να περιστρέφεται.
Λίγο πιο φτωχά τα όργανα του Nexxon σε σχέση με του Straight, αφού απουσιάζει το ψηφιακό ρολόι. Κατά τ´ άλλα, δεν θα προβληματίσουν τον αναβάτη.