Δεν το γνωρίζουμε στα σίγουρα, αλλά, αν μας έλεγαν ότι το Maddox σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις διαστάσεις του Ευρωπαίου αναβάτη, δεν θα είχαμε κανένα λόγο να το αμφισβητήσουμε. Αν είστε μεγαλόσωμος, πάνω στη σέλα του θα νιώσετε σαν στο σπίτι σας, καθώς αυτή έχει αισθητά μεγαλύτερη απόσταση από το τιμόνι και τα μαρσπιέ, σε σχέση με τις αντίστοιχες των μοντέλων του ανταγωνισμού. Ενδεικτικό της ευρυχωρίας του είναι η άνεση που θα νιώσει και ο συνεπιβάτης κατά τη μετακίνηση πάνω στη σέλα του, άσχετα αν… έτρωγε όλο το φαΐ του όταν ήταν μικρός! Πέρα από τις διαστάσεις, το Maddox τα καταφέρνει καλά και στον τομέα της ποιότητας κατασκευής, όπου δεν θα απογοητεύσει. Στο δρόμο, η ισχύς του κινητήρα επαρκεί για την άνετη μετακίνηση δύο ατόμων και η συμπεριφορά του μοντέλου της Jianshe είναι φιλική. Μόνο στο όριο θα εμφανίσει κάποιες ταλαντώσεις, περισσότερο για να προειδοποιήσει, παρά για να φοβίσει τον αναβάτη του.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
1Κ, 4T, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
123,7
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
8,7/7.700
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
0,9/6.000
Τροφοδοσία
Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά)
99
Διαστάσεις (μ. x πλ.)
1.900 x 680
Φρένα (εμπρός/πίσω)
Δ/Τ
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
4,3
Τελική (χλμ./ώρα)
110
Καταν. (λτ./100 χλμ.)
2,87
Τιμή: 1.280
ευρώ
↑Πρακτικότητα, τιμή, ευρυχωρία
↓ Τραχιά λειτουργία κινητήρα
Μέσα στην πόλη, η ανάρτηση του Maddox παρέχει άνεση σε αναβάτη και συνεπιβάτη και θα καταφέρει να τους κρατήσει ξεκούραστους ακόμη και για μεγάλο διάστημα.
Τα φρένα υπολείπονται ελαφρώς σε δύναμη σε σχέση με του ανταγωνισμού. Ωστόσο, είναι γραμμικά και επαρκούν για τις ταχύτητες που αναπτύσσονται.
Ο κινητήρας των 125 περίπου κυβικών έχει τραχιά λειτουργία, αλλά αποδίδει ικανοποιητική ισχύ. Δεν προβληματίζει ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα.