Το σημαντικότερο γεγονός στο Misano δεν ήταν άλλο από την επιστροφή του μεγάλου Max Biaggi για έναν αγώνα ως wild card. Καβάλα στην εργοστασιακή RSV4 RF της Aprilia, μια μοτοσικλέτα στην εξέλιξη της οποίας παραμένει ακρογωνιαίος λίθος, ο Biaggi μπήκε στην πίστα και άρχισε από τις πρώτες δοκιμές να γράφει πρώτους χρόνους, ταρακουνώντας τους μόνιμους αναβάτες του πρωταθλήματος. Τελικά κέρδισε με το σπαθί του την πέμπτη θέση στη σχάρα εκκίνησης, στη δεύτερη σειρά ανάμεσα στον Jonathan Rea και τον Jordi Torres, τον ομόσταυλό του που εκκίνησε έκτος.
Πρώτο Σκέλος
Από την pole position ο Tom Sykes ξεκίνησε δυναμικά το πρώτο σκέλος, οδήγησε τον αγώνα εξαρχής και ουδέποτε απειλήθηκε από κάποιον για να τερματίσει πρώτος και καλύτερος. Πίσω του ο Jonathan Rea χρειάστηκε να ξεπεράσει τον Chaz Davies μετά από μια έντονη μάχη στο τέλος του αγώνα. Προς τέρψη των Ιταλών φιλάθλων στις κερκίδες ο Davies τα έδωσε όλα για φέρει τη Ducati του μπροστά από την Kawasaki του πρωτοπόρου της βαθμολογίας, έκανε μια παράτολμη προσπέραση στην τελευταία στροφή αλλά βγήκε ανοικτά, αφήνοντας στον Βρετανό της ευκαιρία να επιστρέψει στη δεύτερη θέση.
Η τέταρτη θέση πήγε στον Davide Giugliano, τον Ιταλό που για μεγάλο μέρος του αγώνα ήταν δεύτερος πριν τον περάσουν οι δύο προηγούμενοι αναβάτες. Στην πέμπτη θέση τερμάτισε ο Leon Haslam, ελάχιστα μπροστά από τον Max Biaggi, ενώ πίσω του ακολούθησαν οι Ayrton Badovini, Michele Pirro, Sylvain Guintoli και Michael vd Mark .
Στα αξιοσημείωτα του αγώνα η σύγκρουση των Biaggi και Guintoli στην αρχή του αγώνα, από την οποία ο μεν Ιταλός βγήκε σχεδόν αλώβητος, ενώ ο Γάλλος πρωταθλητής βγήκε εκτός πίστας, επέστρεψε 11ος και το μόνο που κατάφερε ήταν να ξανανέβει ως την 9η θέση που τερμάτισε.
Δεύτερο Σκέλος
Στο δεύτερο σκέλος ο Tom Sykes δεν έκανε ανάλογα δυνατή εκκίνηση και στον 7ο γύρο ο Davide Giugliano τον πέρασε, με τον Jonathan Rea να ακολουθεί σύντομα. Αν και ο Sykes έδειχνε δυνατός αρχικά, στο δεύτερο μισό του αγώνα υποχώρησε και τελικώς έμεινε εκτός βάθρου.
Για την κορυφή η μάχη ήταν έντονη μεταξύ του Giugliano και του Rea, μέχρι πέντε γύρους πριν το τέλος όπου ο δεύτερος προσπέρασε και έμεινε στην κορυφή της κούρσας ως την καρό σημαία, παρά το ότι ο Ιταλός έμεινε κοντά του. Πίσω τους το τελευταίο σκαλί του βάθρου έγινε για μια ακόμη φορά αντικείμενο διαμάχης μεταξύ των Leon Haslam και Chaz Davies, με τον πρώτο να ανεβάζει στο βάθρο την Aprilia του ενάντια στη Ducati του αντιπάλου του.
Ο Sykes περιορίστηκε στην πέμπτη θέση, ενώ πίσω του δόθηκε μια σκληρή μάχη ανάμεσα στα δύο εργοστασιακά Aprilia των Max Biaggi και Jordi Torres, με τον Ιταλό τελικώς να επικρατεί και να παίρνει άλλη μια έκτη θέση. Μετά τον αγώνα ο Biaggi δήλωνε πως "αυτή ήταν μια αρχή", θεωρώντας πως στην επιστροφή του ως wild card σε επόμενο αγώνα θα πάει ακόμη καλύτερα. Ίδωμεν, πάντως ο δις πρωταθλητής με την Aprilia το έχει ακόμη, παρά τα δύο χρόνια απουσίας από την ενεργό δράση.
Τη δεκάδα του δεύτερου σκέλους συμπλήρωσαν κατά σειρά οι Michele Pirro, Sylvain Guintoli και Michael van den Mark.
Με τη νίκη του αυτή ο Jonathan Rea ισοφάρισε το ρεκόρ του Troy Corser με 16 συνεχόμενα βάθρα, διατηρώντας το 100% μέχρι τώρα στη φετινή σεζόν. Ακολουθεί μια διακοπή ενός μήνα ως τις 19 Ιουλίου, όπου το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί με τον αμερικανικό γύρο στην περίφημη Laguna Seca.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
# |
Ομάδα |
Βαθμοί |
|
1 |
Jonathan REA |
Kawasaki Racing Team |
375 |
2 |
Tom SYKES |
Kawasaki Racing Team |
242 |
3 |
Leon HASLAM |
Aprilia Racing Team – Red Devils |
226 |
4 |
Chaz DAVIES |
Aruba.it Racing – Ducati SBK Team |
213 |
5 |
Jordi TORRES |
Aprilia Racing Team – Red Devils |
140 |
6 |
Sylvain GUINTOLI |
PATA Honda World Superbike Team |
127 |
7 |
Davide GIUGLIANO |
Aruba.it Racing – Ducati SBK Team |
106 |
8 |
Michael VD Mark |
PATA Honda World Superbike Team |
97 |
9 |
Leandro MERCADO |
Barni Racing Team (Ducati) |
90 |
10 |
Matteo BAIOCCO |
Althea Racing (Ducati) |
89 |
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Παρουσίαση Mitas Touring Force: Σε ταξιδεύει
Δώσε τη δική σου πινελιά με αυτοκόλλητα ρεζερβουάρ Motografix
Skafidas Racing Workshop: Πιστοποιημένος επισκευαστής κορυφαίων οίκων αναρτήσεων
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr