QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
  • QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
  • QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
  • QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
  • QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
  • QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
  • QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
  • QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή

QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή

- Με 73,5 ίππους στις 8.000σ.α.λ..
- Επώνυμα περιφερειακά, όπως φρένα της Brembo.
- Θερμαινόμενα γκρίπ και σέλα.
- Δυνατότητα επέκταση εγγύησης στα 4 έτη.

Με 73,5 ίππους στις 8.000σ.α.λ.

Η νέα QJMOTOR SRT 700  ήρθε για να ταρακουνήσει υα νερά στα μεσαία On-Off με τον δικύλινδρο εν σειρά, υγρόψυκτος, 8-βάλβιδο κινητήρα των 698 κυβικών εκατοστών, προσφέροντας υψηλά αποθέματα ισχύος ακόμη και στις υψηλές στροφές, καθώς η λειτουργία του ψεκασμού της Bosch λειτουργεί άψογα σε όλο το φάσμα των στροφών. Η ελαστικότητα του κινητήρα είναι εμφανή, τραβώντας από τα χαμηλά αποδίδοντας 73,5 ίππους στις 8.000σ.α.λ και με ροπή 67Nm στις 6.000 στροφές ανά λεπτό. Η SRT είναι εξοπλισμένη με δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, το οποίο προέρχεται από τη Bosch, χωρίς όμως να μπορεί να απενεργοποιηθεί αλλά ούτε να ρυθμιστεί σε επίπεδα. Καθώς αποτελεί μια πολυχρηστική μοτοσικλέτα καθημερινών αναγκών, αλλά και μεγάλων αποδράσεων, η μεικτή κατανάλωση κυμαίνεται στα 6 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα, ενώ σε κατάσταση ταξιδίου δεν θα ξεπεράσει τα 5λτ/100χλμ.  Ρεπριζάρει αποφασιστικά  από τα 60 χιλιόμετρα στα 120, καταφέρνοντάς το σε 4,54 δευτερόλεπτα και από τα 60 στα 160 χιλιόμετρα, σε 9,93 δευτερόλεπτα. Τα 0-50 έρχονται σε 1,74 δευτερόλεπτα, τα 0-100 σε 4,39 δευτερόλεπτα και τα 0-160 επέρχονται σε 12,13 δευτερόλεπτα. Η τελική της ταχύτητα σταματάει στα 216 χιλιόμετρα την ώρα.

Επώνυμα περιφερειακά, όπως φρένα της Brembo

Ένα  ατσάλινο, στρόγγυλης διατομής πλαίσιο με ξεχωριστό κομμάτι υποπλαισίου και μέτριας ακαμψίας είναι η ραχοκοκαλιά της SRT 700,  καθώς αποτελεί την κύρια δομή για να κινήσει το σύνολο των  235 κιλών πλήρες υγρών, που όμως δεν θα δυσκολέψουν καθόλου σε επιτόπιες μανούβρες. Μπροστά είναι εξοπλισμένη με ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi 43 χιλιοστών με διαδρομή 140 χιλιοστών και με μοναδική ρύθμιση την προφόρτιση ελατηρίου. Στα μετόπισθεν έχει τοποθετηθεί ένα Monoshock αμορτισέρ χωρίς μοχλικό, όπου καταλήγει στο μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι. Τα φρένα των ακτινικών τετραπίστονων δαγκάνων της Brembo συνεργάζονται με τους δίσκους των 320 χιλιοστών μπροστά και πίσω με έναν δίσκο των 265 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Brembo, για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού φρεναρίσματος. Μιας και αναφερόμαστε στην επιβράδυνση, αξίζει να τονίσουμε ότι σε φρένα πανικού από τα 100 στα 0 χιλιόμετρα, θα επέλθει στα 46,3 μέτρα.  Ως πρώτη τοποθέτηση ελαστικών, επιλέχθηκε η σίγουρη λύση των Pirelli Angel GT, με διαστάσεις 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω, σε 17 ιντσών τροχούς από χυτό αλουμίνιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Θερμαινόμενα γκρίπ και σέλα

Η εργονομία της QJMOTOR SRT 700 σε κάνει να νοιώθεις ότι ανεβαίνεις σε μοτοσικλέτα 500 κυβικών εκατοστών, τοποθετώντας το σώμα μας μέσα στη μοτοσικλέτα. Η μεγάλη ζελατίνα έχοντας τα πλαϊνά αυτάκια στο πλευρό της, προσφέρει καλή κάλυψη στους αναβάτες που θέλουν να μην έχουν μπροστά στο οπτικό τους πεδίο, ένα δεύτερο πλαστικό τζάμι, πέραν της ζελατίνας του κράνους. Κρύο, τι είναι αυτό…; Το ξεχνάμε κανονικά και με το νόμο, αφού τα θερμαινόμενα γκρίπ μιας σκάλας και η ομοίως θερμαινόμενη σέλα μιας θέσης θα αποτελέσουν δυνατά στοιχεία στον εξοπλισμό της. Η εργονομία που διαθέτει η σέλα του αναβάτη και του συνεπιβάτη, θα αποτελέσουν ιδανικοί σύντροφοι στα πολλά χιλιόμετρα με το αφρώδες υλικό να είναι ιδιαιτέρως ξεκούραστο. Η απόσταση που χωρίζει τη σέλα από το έδαφος είναι στα 795 χιλιοστά, δίνοντας πόντους σε ένα μεγάλο μερίδιο αναβατών να πατάνε καλά κάτω στον δρόμο. Οι ρυθμιζόμενες μανέτες θα βοηθήσουν τον κάθε αναβάτη να τις φέρει σε σημείο που θα τον βολεύουν, ως προς την απόσταση διαδρομής. Η έγχρωμη TFT οθόνη των 5 ιντσών, θα απεικονίσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και έχοντας δίπλα μία θύρα USB, που δεν θα μας αφήσει ποτέ χωρίς μπαταρία από τις ηλεκτρονικές μας συσκευές. Οι πληροφορίες που θα δούμε είναι ένας ολικός χιλιομετρητής, δύο μερικοί, ένδειξη σχέσης κιβωτίου ταχυτήτων, θερμοκρασία κινητήρα, στάθμης καυσίμου, ταχύμετρο, στροφόμετρο, ένδειξη πίεσης ελαστικών, συνδεσιμότητα Bluetooth και επιλογή φωτεινότητας οθόνης.

Δυνατότητα επέκταση εγγύησης στα 4 έτη

Το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι ότι φέρει έντονα στοιχεία Premium μοτοσικλέτας, με το σχήμα του εμπρός φαναριού να εκπέμπει μια γοητεία πιο ακριβών μοντέλων. Η μη ρυθμιζόμενη ζελατίνα συνοδευμένη από πλαϊνά φτερά, συμπληρώνει το μούτρο με τα LED φωτιστικά σώματα χωρίς να αφήνει περιθώρια ατελειών από τα φυσικά στοιχεία. Το μυώδης ρεζερβουάρ των 19,5 λίτρων τονίζει τα γραφικά, με χρώματα του μαύρου ματ, του κόκκινου και με τις ασημένιες πινελιές συνθέτουν έναν καμβά, βγαλμένο από πίνακα ζωγραφικής. Τα στραβοπατήματα που μπορούν να δημιουργηθούν από τυχαίες πτώσεις είναι κάτι το αναπόφευκτο, για αυτό και ο σθεναρός κινητήρας της QJMOTOR, περιτριγυρίζεται από μεγάλα κάγκελα τα οποία ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό της. Οι ενσωματωμένες χειρολαβές μαύρου χρώματος γίνονται ένα με τη σχάρα, δίνοντας πτυχές τουριστικών διαθέσεων, όπου με την τοποθέτηση ενός Top Case, είναι έτοιμη για ταξιδιωτικές αναζητήσεις. Το κερασάκι στη τούρτα μας το δίνει η δυνατότητα επέκτασης εγγύησης των 4 ετών, όπου για παραπάνω στοιχεία ως προς τις προϋποθέσεις, διευκρινίσεις και όρους, θα χρειαστεί να επισκεφτούμε ένα κατάστημα πώλησης.  
 
Η τιμή της είναι στα 6.695 ευρώ.