net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η σύγκρουση Rea-Davies στην τελευταία στροφή του δεύτερου σκέλους δεν απέτρεψε τον δεύτερο από τη νίκη. Ήταν άλλη μια απόδειξη του πόσο πολύ θέλει να νικήσει ο Rea κι ας έχει σαρώσει τα πάντα φέτος.

Ιστορικό βάθρο για τον 44χρονο Max Biaggi, επισήμως τον γηραιότερο που έχει ανέβει σε βάθρο WSBK.

Κλέβει όλα τα φώτα της δημοσιότητας σε κάθε του εμφάνιση ο ακατάβλητος Max Biaggi.

Για να δείτε τον Ρωμαίο Αυτοκράτορα θα πρέπει πρώτα να περάσετε από εμάς!

Για μια φορά ακόμη οι δύο εργοστασιακοί αναβάτες της Aprilia εκτέθηκαν από έναν 44χρονο πρώην πρωταθλητή.

Ο Chaz Davies έχει πάρει φόρα με τη Ducati του και σταματημό δεν έχει.

Το βάθρο του πρώτου σκέλους είναι επετειακό με Chaz Davies, Jonathan Rea και Max Biaggi.

Σπουδαία εμφάνιση του Sylvain Guintoli (1) με την αργή Honda του μπροστά από τα πολύ ισχυρότερα Aprilia.

O Jonathan Rea μόλις έχει κλέψει τον αέρα του Chaz Davies στον τερματισμό του πρώτου σκέλους. Τη δεύτερη φορά δε θα το κατάφερνε.

Ο Tom Sykes οδήγησε τα δύο τρίτα του πρώτου σκέλους στη Sepang και όλα έδειχναν πως θα κέρδιζε ανετότατα, ώσπου έμεινε από λάστιχα.

20ό συνεχόμενο βάθρο, 144 βαθμοί διαφορά από τον δεύτερο με 150 διαθέσιμους στους υπόλοιπους τρεις αγώνες. Και τώρα πιάστε με!

Γούρικο το κορίτσι για τον Jordi Torres, τον ώθησε στο δεύτερο φετινό του βάθρο στον δεύτερο αγώνα της Sepang.

WSBK Sepang: Davies εντυπωσιάζει, Rea καθαρίζει

Δύο εντυπωσιακοί αγώνες WSBK επί Μαλαισιανού εδάφους υπογράμμισαν δύο πραγματικότητες: Η Ducati έχει πλέον μια μοτοσικλέτα έτοιμη να πρωταγωνιστήσει, ενώ ο Rea απλά δεν έχει αντίπαλο.

 
Ο αγώνας της Μαλαισίας είχε τρία βασικά σημεία ενδιαφέροντος. Αφενός ήταν η πρώτη φορά που ο Jonathan Rea (Kawasaki) θα είχε την ευκαιρία να επιβεβαιώσει τον τίτλο και μαθηματικά, αφετέρου η αναζωπύρωση της μάχης για τη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης μεταξύ Tom Sykes (Kawasaki) και Chaz Davies (Ducati) προσέφερε επιπλέον σασπένς. Τέλος, η επανεμφάνιση του Max Biaggi (Aprilia) σε μια ακόμη προγραμματισμένη wildcard εμφάνιση προσέθεσε λίγο απαραίτητο αλατοπίπερο σε ένα πρωτάθλημα του οποίου ο πρωταθλητής είναι λίγο-πολύ γνωστός εδώ και καιρό.
Η pole position πήγε στον Tom Sykes, ο οποίος στο δεύτερο μισό της σεζόν δείχνει να έχει ξαναβρεί τη λάμψη του πρωταθλητή καβάλα στην Kawasaki του. Δεύτερος θα εκκινούσε ο Jordi Torres της Aprilia, σε μια αναπάντεχη όσο και ευχάριστη έκπληξη, τρίτος ο πρωταθλητής του 2014 Sylvain Guintoli με την αργή Honda του, ενώ το κερασάκι στην τούρτα ήταν φυσικά ο Max Biaggi στην τέταρτη θέση, έχοντας ήδη γράψει πρωτιές στα γυρολόγια των ελεύθερων δοκιμών την προηγούμενη μέρα.
Οι αγώνες προμηνύονταν συναρπαστικοί.

Πρώτο Σκέλος

Ο Tom Sykes έκανε το προφανές, φεύγοντας πρώτος από την pole και οδηγώντας τον αγώνα στη μεγαλύτερη διάρκειά του. Σε πέντε μόλις γύρους ο πρωταθλητής του 2013 είχε χτίσει μια διαφορά 2,6 δευτερολέπτων από τους επερχόμενους Chaz Davies και Jonathan Rea (Kawasaki), που μάχονταν για τις άλλες δύο θέσεις του βάθρου. 
Γυρνώντας σταθερά στα 2,04 λεπτά ο Sykes έδειχνε να μην έχει αντίπαλο στο πρώτο σκέλος της Sepang. Το γυρολόγιό του συνέχεισε να είναι εντυπωσιακά ταχύτερο από των υπολοίπων ως και τη μέση του αγώνα, με μόνο τους δύο αναβάτες που τον ακολουθούσαν να μπορούν να τον πλησιάσουν σε χρόνους, αλλά όχι και σε απόσταση, με τη μεταξύ τους διαφορά να κάθεται άνετα γύρω στα 3 δευτερόλεπτα. Ώσπου όλα άλλαξαν στον 12o γύρο.
Με πέντε γύρους να απομένουν, ο Sykes εμφανίζει μια ξαφνική πτώση στον χρόνο του πηγαίνοντας ξαφνικά στο 2,06, στον 13ο γύρο έπεσε στο 2,08 και έναν γύρο αργότερα στο 2,10. Είχε μείνει από λάστιχο, έχοντας προφανώς κάνει λανθασμένη επιλογή ή κακή διαχείριση. Η ουσία είναι πως οι υπόλοιποι κορυφαίοι αναβάτες γυρνούσαν στο 2,06-2,07, την ώρα που αυτός έχανε σταθερά πάνω από τρία δέκατα ανά γύρο.
Το αποτέλεσμα ήταν πως γρήγορα οι Davies και Rea τον πέρασαν, μετατρέποντας τη μεταξύ τους διαμάχη σε μονομαχία για τη νίκη. Ο Davies έδειχνε να κρατά τη νίκη με ενάμιση χέρι, έχοντας μια διαφορά ασφαλείας από τον Rea της τάξης του μισού δευτερολέπτου, την ώρα που ο Rea χόρευε με την Kawasaki του, απόδειξη πως και τα δικά του λάστιχα είχαν αρχίσει να παραδίδουν πνεύμα, σε αντίθεση με τον αναβάτη της Ducati που φαινόταν να έχει κάνει καλύτερη διαχείριση.
Φτάνουμε στον μοιραίο τελευταίο γύρο, εκεί μια ακόμη νίκη της Ducati και του Davies μοιάζει αναπόφευκτη. Ο Rea ωστόσο κρατούσε κάτι κρυμμένο στο μανίκι του. Έχοντας ως κίνητρο την ασταμάτητη θέλησή του να πάρει τον τίτλο και μαθηματικά, στον τελευταίο γύρο πίεσε πέραν από το σημείο που φαινόταν ανθρωπίνως δυνατό και, με το ZX-10R του να μπαίνει παντού ντριφτάροντας και με τους δύο τροχούς, έφτασε στην πίσω ρόδα του προπορευόμενου Panigale R.
Όλα κρίθηκαν στην τελευταία στροφή, όπου – μετά από δύο αλλαγές θέσεων μεταξύ τους – ο Rea πήρε την ανοικτή γραμμή και βγήκε με περισσότερη φόρα στη μικρή ευθεία ως τη γραμμή του τερματισμού, κλέβοντας στην κυριολεξία μια σίγουρη νίκη από τον Davies!
Λίγο πιο πίσω ο Sykes είχε υποχρεωθεί στον τελευταίο γύρο στο 2,15, με αποτέλεσμα να τον περάσει ο τέταρτος Biaggi και να ανέβει σε ένα ιστορικό βάθρο. Ήταν η 71η φορά του στο βάθρο του WSBK και μάλιστα σπάζοντας το ρεκόρ του γηραιότερου αναβάτη στη νικητήρια τριάδα αγώνα WSBK στα 44 του χρόνια!
Τέταρτος ακολούθησε ο Sylvain Guintoli, περνώντας και αυτός τον Sykes που περιορίστηκε στην πέμπτη θέση και μοναδική θετική ανάμνηση το ρεκόρ πίστας που συνέτριψε στους πρώτους γύρους του αγώνα.
Ο Alex Lowes (Suzuki) έκλεισε την εξάδα, μπροστά από τους Leon Haslam (Aprilia), Matteo Baiocco και Niccolo Canepa (Ducati) και τον Jordi Torres (Aprilia) που στους τελευταίους γύρους γυρνούσε με την όπισθεν παρέα με τον Sykes, πέφτοντας από τέταρτος ως 10ος σε ελάχιστο χρόνο.
Κάπως έτσι ο τεράστιος Max Biaggi για μια φορά ακόμη ξεβράκωσε και τους δύο εργοστασιακούς αναβάτες της Aprilia.

Δεύτερο Σκέλος

Σε αντίθεση με το πρώτο σκέλος, όπου όλο το δράμα συμπυκνώθηκε στους τελευταίους γύρους, στο δεύτερο το ξύλο άρχισε πριν καν οι αναβάτες φτάσουν στην πρώτη στροφή του πρώτου γύρου. Αυτή τη φορά το θύμα ήταν ο Max Biaggi, ο οποίος κλείστηκε στην είσοδο της πρώτης στροφής, ξαφνικά αναγκάστηκε να ανοίξει τη γραμμή του και χτύπησε τον Tom Sykes. Το αποτέλεσμα ήταν να πέσει ο ίδιος και λίγο αργότερα να εγκαταλείψει, ενώ για τον Sykes σήμαινε απώλεια πολλών θέσεων και επαφής με την κορυφή.
Ο Βρετανός αναβάτης στη συνέχεια πίεσε πολύ και άρχισε να μαζεύει κόσμο με εκτυφλωτικό ρυθμό, καθώς ήταν επικακτική η ανάγκη να βρεθεί κοντά στον Chaz Davies, με τον οποίο μονομαχεί για τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος. Στην προσπάθειά του ο Sykes παραπίεσε την Kawasaki του, έπεσε από ένα lowside στον 12ο γύρο, ξαναμπήκε τελευταίος και με ένα νέο εντυπωσιακό ντεμαράζ το μόνο που κατάφερε ήταν να τερματίσει 14ος, παίρνοντας δύο μόλις βαθμούς. Από το τίποτε...
Το κακό για τον Sykes ήταν πως ο Davies κάλπαζε μπροστά, εκμεταλλευόμενος στο μέγιστο τον εξαιρετικό ρυθμό που πλέον του δίνει η Panigale R του. Για μια φορά ακόμη ήταν ο Jonathan Rea που τον ακολούθησε και, σε ένα replay του πρώτου σκέλους, ενώ έδειχνε πως δε θα μπορούσε να παλέψει για τη νίκη, με κάποιον μαγικό τρόπο έπιασε τον Davies στον τελευταίο γύρο. Ακολούθησε άλλη μια μονομαχία των δύο η οποία έφτασε ως την τελευταία στροφή. Εδώ και πάλι ο Rea προσπάθησε να εκβιάσει μια προσπέραση, οι δύο αναβάτες ακούμπησαν μεταξύ τους αλλά αυτή τη φορά ο Davies κράτησε την πρώτη θέση και πανηγύρισε άλλη μια σπουδαία νίκη για τη Ducati. Ο Rea τερμάτισε δεύτερος, έξι βαθμούς μακριά από την μαθηματική κατάκτηση του τίτλου.
Τρίτος τερμάτισε ο Jordi Torres, φέρνοντας μια Aprilia στο βάθρο, για δεύτερη μόλις φορά φέτος από τα δικά του χέρια. Ακολούθησε ο Sylvain Guintoli, με τον rookie ομόσταυλό του Michael van der Mark πέμπτο. Η έκτη θέση πήγε στον Leon Haslam που δε θα πρέπει να είναι καθόλου χαρούμενος με τις επιδόσεις του ως πρώτος εργοστασιακός αναβάτης της Aprilia και η δεκάδα γέμισε με τους David Salom (Kawasaki), Alex Lowes (Suzuki), Matteo Baiocco (Ducati) και Roman Ramos (Kawasaki).

Πλέον το WSBK περνά σε μια παρατεταμένη περίοδο διακοπών, για να επανέλθει σε δράση με τους τρεις τελευταίους αγώνες, ξεκινώντας από τη Jerez στις 20 Σεπτεμβρίου. Ο Jonathan Rea θέλει απλώς μια αξιοπρεπή εμφάνιση επί ισπανικού εδάφους, αφού ακόμη κι αν στη Jerez πάρει 43 βαθμούς λιγότερους από τον δεύτερο της κατάταξης Chaz Davies θα είναι και μαθηματικά ο πρωταθλητής. Κάτι που φυσικά μοιάζει τουλάχιστον απίθανο, αν σκεφτούμε πως μέχρι τώρα ο Rea κρατά στα χέρια του ένα ασύλληπτο ρεκόρ, έχοντας ανέβει σε όλα τα βάθρα της φετινής σεζόν – μιλάμε για 20 σερί αγώνες στο βάθρο! Με τη φόρα που έχει, περισσότερη αγωνία έχουμε να δούμε αν θα καταφέρει να κρατήσει το 100% στα βάθρα ως το τέλος.
Για τον Tom Sykes δεν υπάρχουν λόγια. Η κακή επιλογή ελαστικών στο πρώτο σκέλος ήρθε να δέσει με την ατυχία να βγει εκτός μάχης από το ατύχημα του Biaggi στο δεύτερο. Τώρα πλέον βρίσκεται 13 βαθμούς πίσω από τον Chaz Davies στην τρίτη θέση της κατάταξης του πρωταθλήματος και η μάχη μεταξύ τους ελπίζουμε να είναι καυτή ως το τέλος. Αν μη τι άλλο, η εργοστασιακή Kawasaki είναι μια μοτοσικλέτα ικανή να σαρώσει (και) φέτος, αλλά και η Ducati έχει φτάσει σε ανάλογο επίπεδο, ενώ ο Davies δείχνει πιο πεινασμένος από ποτέ. Τι κι αν το πρωτάθλημα έχει σχεδόν κριθεί; Θα δούμε κι άλλες ομορφιές ως το τέλος.

Βαθμολογία WSBK

1 Jonathan Rea (Kawasaki) 452
2 Chaz Davies (Ducati) 308
3 Tom Sykes (Kawasaki) 295
4 Leon Haslam (Aprilia) 259
5 Jordi Torres (Aprilia) 186
6 Sylvain Guintoli (Honda) 162
7 Michael VD Mark (Honda) 125
8 Davide Giugliano (DucatI) 119
9 Alex Lowes (Suzuki) 112
10 Matteo Baiocco (Ducati) 107

Αναλυτικά αποτελέσματα και βαθμολογίες στην επίσημη ιστοσελίδα του WSBK.

 

SUPERBIKE - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ