Με τις χαρακτηριστικές δονήσεις και τον κλασικό ήχο να σε συντροφεύει, η V7 μπορεί με άνεση να αντεπεξέλθει ακόμα και σαν καθημερινή μοτοσυκλέτα του αστικού περιβάλλοντος. Η πλούσια ροπή του κινητήρα σου επιτρέπει να κινείσαι άνετα στο χαμηλό φάσμα των στροφών, ενώ η ελαφριά αίσθηση χαρίζει αυτοπεποίθηση στην πυκνή κίνηση της πόλης. Φυσικά θα ψάχνεις κάθε ευκαιρία για μια χαλαρή βόλτα, την οποία μπορείς να απολαύσεις και με παρέα, καθώς το μέγεθος και το αφρώδες της σέλας επαρκούν ώστε να μην υπάρχουν παράπονα ακόμα και σε μεγαλύτερες διαδρομές. Σίγουρα δεν έχει τις ανέσεις μιας touring μοτοσυκλέτας ούτε συναρπάζει με την δύναμή της, όμως ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο αισθάνεται άνετα, ιδιαίτερα όταν οι ταχύτητες κυμαίνονται μεταξύ 120-140 χλμ/ώρα.
Αν θες να τα ξεπεράσεις η V7 δεν θα πει όχι, αγγίζοντας τα 185χλμ/ώρα στο αναλογικό ταχύμετρο, με την κατανάλωση να κυμαίνεται πάντα σε χαμηλά επίπεδα, καθώς η μέση τιμή που μετρήσαμε ήταν 5,4 λίτρα/100 χλμ. Τα ανθρακονήματα και το μαύρο ματ όμως δημιουργούν σπορ προσδοκίες, και η V7 Carbon δεν θα σε απογοητεύσει αρκεί να μην ζητάς υπερβολές ξεχνώντας την κατηγορία που ανήκει. Παρά τη μαλακή λειτουργία των αναρτήσεων και το χαμηλό ύψος από το έδαφος αποδεικνύεται ευχάριστη σε δρόμο με στροφές, ενώ σε κάθε περίπτωση τα φρένα έχουν επαρκή δύναμη αλλά και σωστή λειτουργιά ABS, ώστε να σταματήσουν με ασφάλεια την V7 Carbon σε όλες τις συνθήκες.