Η βασική σχεδίαση της V7 iii παραμένει, όμως είναι εμφανές ότι η Carbon έκδοση δείχνει αρκετά πιο άγρια και εξωτική χάρη στην χρήση ανθρακονήματος σε φτερά και πλαϊνά καλύμματα, αλλά και στο μαύρο χρώμα που κυριαρχεί παντού. Αντίθεση δημιουργούν οι κόκκινες πινελιές που συναντώνται στις κυλινδροκεφαλές του κινητήρα, την δαγκάνα του φρένου, και τα λογότυπα της μοτοσυκλέτας, χωρίς να υπάρχουν πουθενά τα κλασικά χρώμια που θα περίμενε κανείς σε μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας. Αυτό μόνο κακό δεν είναι, καθώς έτσι η μοτοσυκλέτα ξεχωρίζει, προκαλώντας βλέμματα θαυμασμού σε κάθε πέρασμά της.
Οι πιο παρατηρητικοί βέβαια θα επικεντρωθούν στις λεπτομέρειες όπως είναι η πανέμορφη τάπα του ρεζερβουάρ από billet αλουμίνιο, η αδιάβροχη επένδυση alcantara της σέλας και τέλος η τιμονόπλακα που αναγράφει την έκδοση και τον ξεχωριστό αριθμό παραγωγής της κάθε μοτοσυκλέτας.
Όπως ήταν αναμενόμενο η εταιρία έχει δώσει μεγάλη έμφαση και στο συνολικό φινίρισμα, κάνοντας την V7 Carbon να αποπνέει αέρα ποιότητας που ταιριάζει σε μια συλλεκτική έκδοση, χωρίς να αφήνει πουθενά περιθώριο για παράπονα.