Το Kawasaki Versys 650 μπήκε αισίως στην τρίτη του γενιά και ανανεώθηκε εκτενώς. Στόχος; Να πηγαίνει πιο μακριά, πιο εύκολα, πιο άνετα. Μεγαλύτερη, ρυθμιζόμενη δίχως εργαλεία ζελατίνα, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ κατά 2 λίτρα, διαφορετικές ρυθμίσεις ανάφλεξης για οικονομία καυσίμου, εύκολη ρύθμιση δίχως εργαλεία της προφόρτισης του αμορτισέρ, ενισχυμένο υποπλαίσιο και ζάντες για τριβάλιτσο, ελαστικές βάσεις κινητήρα, τιμονιού και μαρσπιέ, μαρσπιέ αναβάτη χαμηλότερα και πιο μπροστά, νέες χειρολαβές συνεπιβάτη και μια πλειάδα επίσημων αξεσουάρ για όλα τα γούστα.
Το νέο Versys απολαμβάνει αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή,
βελτιωμένα φρένα, νέο ρυθμιζόμενο πιρούνι με ξεχωριστή λειτουργία σε κάθε
καλάμι, βελτιωμένα χαρακτηριστικά πίσω αμορτισέρ και νέα ελαστικά για αυξημένη
πρόσφυση. Ο κινητήρας είναι απίστευτα ελαστικός, φιλικότατος και
γραμμικός, τραβάει θετικά από μηδενικές στροφές μέχρι τα κόκκινα, δίχως να
σκορτσάρει, δίχως τρύπες και δίχως κραδασμούς. Κανένα πρόβλημα στις αστικές
συνθήκες, με τη μοτοσικλέτα να παρουσιάζεται πολύ ευέλικτη, σβέλτη, και άνετη
στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ και το τιμόνι κόβει πολύ, βοηθώντας σας να
χωθείτε και να περάσετε παντού. Τα φρένα είναι πολύ καλά, τόσο σε δύναμη όσο
και πληροφόρηση, το δε προαιρετικό ABS άμεμπτο δίχως όμως να διαθέτει επιλογή
απενεργοποίησης - για τη χρήση που προορίζεται βέβαια δεν τη χρειάζεται και
τόσο.
Με πολλές βελτιώσεις παντού, το Versys 650 παρουσιάζεται έτοιμο να συνεχίσει την πετυχημένη πορεία του προκατόχου του, ως μια μοτοσικλέτα που τα καταφέρνει καλά σε πολλαπλές αποστολές.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: |
649 κ.εκ. |
Ισχύς: |
68 ίπποι / 8.500 σ.α.λ. |
Φρένα Ε (χλστ.): |
2Δ/300, δαγ. 2 εμβόλων |
Φρένα Π (χλστ.): |
Δ/250, δαγ.1 εμβόλου |
Ρεζερβουάρ: |
21 λίτρα |
Βάρος: |
214 κιλά |
Τιμή (ευρώ): |
7.790 (ABS: 8.190) |
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr