Μεταξύ των τριών CB500, το “X” έχει την πιο άνετη θέση οδήγησης, η απόσταση της σέλας από το έδαφος δεν εμποδίζει τα πόδια από το να φτάνουν στο έδαφος με ευκολία, η σέλα έχει άφθονο χώρο και ποιοτική αντιολισθητική επένδυση, το τιμόνι είναι εργονομικά άριστο. Το CB500X, αν και στην πραγματικότητα έχει ελάχιστες διαφορές από τα “R” και “F”, έχει έναν εντελώς ξεχωριστό χαρακτήρα, αφενός λόγω διαφορετικής θέσης οδήγησης και αφετέρου χάρη στις αυξημένες κατά 20 χλστ. διαδρομές των αναρτήσεων.
Ο νέος υγρόψυκτος
κινητήρας του σχεδιάστηκε με γνώμονα το χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης και
φυσικά την απόλυτα φιλική απόδοση της ισχύος. Στην πράξη, ο ιδιαίτερα
πολιτισμένος εν σειρά δικύλινδρος απολαμβάνει μιας απόλυτα γραμμικής καμπύλης
ισχύος, τροφοδοτούμενος από έναν αψεγάδιαστο ψεκασμό με αποτέλεσμα να ξέρεις
κάθε στιγμή πού βρίσκονται τα όρια του πίσω τροχού, ενώ στα συν του
προσμετράται η εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Εμπιστοσύνη εμπνέει και
το πιρούνι που πληροφορεί επίσης σωστά με τα μικρά γλιστρήματα, να έρχονται
πάντα κατόπιν προειδοποίησης. Εξαιρετικό αποδεικνύεται και το ABS στη
λειτουργία του επεμβαίνοντας πάντα την κατάλληλη στιγμή και εμπνέοντας
εμπιστοσύνη.
Σε μια αγορά που
τρέφει ιδιαίτερη εκτίμηση στα on-off, το CB500X -που δεν είναι πραγματικά και
τόσο off- έχει τα φόντα να διαπρέψει, με το ABS στον στάνταρ εξοπλισμό και μια τιμή που το
καθιστά άνετα value for money μοτοσικλέτα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: 471
κ.εκ. |
Ισχύς: 47 hp / 8.500 σαλ. |
Φρένα Ε (χλστ.): Δ/320, δαγ. 2 εμβόλων, ABS |
Φρένα Π (χλστ.): Δ
/240, δαγ.1 εμβόλου, ABS |
Ρεζερβουάρ: 17,3 λίτρα |
Βάρος: 195 κιλά |
Τιμή (ευρώ): 6.750 |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr