Το Kawasaki Versys 650 μπήκε αισίως στην τρίτη του γενιά και ανανεώθηκε εκτενώς. Στόχος; Να πηγαίνει πιο μακριά, πιο εύκολα, πιο άνετα. Μεγαλύτερη, ρυθμιζόμενη δίχως εργαλεία ζελατίνα, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ κατά 2 λίτρα, διαφορετικές ρυθμίσεις ανάφλεξης για οικονομία καυσίμου, εύκολη ρύθμιση δίχως εργαλεία της προφόρτισης του αμορτισέρ, ενισχυμένο υποπλαίσιο και ζάντες για τριβάλιτσο, ελαστικές βάσεις κινητήρα, τιμονιού και μαρσπιέ, μαρσπιέ αναβάτη χαμηλότερα και πιο μπροστά, νέες χειρολαβές συνεπιβάτη και μια πλειάδα επίσημων αξεσουάρ για όλα τα γούστα.
Το νέο Versys απολαμβάνει αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή,
βελτιωμένα φρένα, νέο ρυθμιζόμενο πιρούνι με ξεχωριστή λειτουργία σε κάθε
καλάμι, βελτιωμένα χαρακτηριστικά πίσω αμορτισέρ και νέα ελαστικά για αυξημένη
πρόσφυση. Ο κινητήρας είναι απίστευτα ελαστικός, φιλικότατος και
γραμμικός, τραβάει θετικά από μηδενικές στροφές μέχρι τα κόκκινα, δίχως να
σκορτσάρει, δίχως τρύπες και δίχως κραδασμούς. Κανένα πρόβλημα στις αστικές
συνθήκες, με τη μοτοσικλέτα να παρουσιάζεται πολύ ευέλικτη, σβέλτη, και άνετη
στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ και το τιμόνι κόβει πολύ, βοηθώντας σας να
χωθείτε και να περάσετε παντού. Τα φρένα είναι πολύ καλά, τόσο σε δύναμη όσο
και πληροφόρηση, το δε προαιρετικό ABS άμεμπτο δίχως όμως να διαθέτει επιλογή
απενεργοποίησης - για τη χρήση που προορίζεται βέβαια δεν τη χρειάζεται και
τόσο.
Με πολλές βελτιώσεις παντού, το Versys 650 παρουσιάζεται έτοιμο να συνεχίσει την πετυχημένη πορεία του προκατόχου του, ως μια μοτοσικλέτα που τα καταφέρνει καλά σε πολλαπλές αποστολές.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: |
649 κ.εκ. |
Ισχύς: |
68 ίπποι / 8.500 σ.α.λ. |
Φρένα Ε (χλστ.): |
2Δ/300, δαγ. 2 εμβόλων |
Φρένα Π (χλστ.): |
Δ/250, δαγ.1 εμβόλου |
Ρεζερβουάρ: |
21 λίτρα |
Βάρος: |
214 κιλά |
Τιμή (ευρώ): |
7.790 (ABS: 8.190) |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr