Αν υπάρχει ένας τομέας που κάνει τα Burgman να ξεχωρίζουν
αυτός είναι σίγουρα οι χώροι , τόσο οι αποθηκευτικοί όσο και εκείνοι για τους
επιβαίνοντες. Με την πλήρη ανανέωση της εμφάνισης του μικρού Burgman, η Suzuki προχώρησε σε
αλλαγές και στην εργονομία του, με πρώτη και καλύτερη την τοποθέτηση νέας
σέλας. Οι διαστάσεις της χαμηλής σε ύψος σέλας είναι βασιλικές με το πλάτος της
να είναι πραγματικά μεγάλο. Το αφρώδες μπόλικο και ποιοτικό και δύσκολα θα
βρεθεί άνθρωπος που δεν θα την χαρακτηρίσει πολυθρόνα. Το ίδιο ισχύει και για
το μερίδιο του συνεπιβάτη που δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τα μεγαλύτερα Burgman ή γενικότερα από
άλλα GT και mega GT scooters. Επιστρέφοντας στη θέση οδήγησης, να πούμε ότι είναι προσεγμένη με
πολύ χώρο για τα πόδια του αναβάτη τόσο στην κάθετη όσο και σε «ξαπλωτή» στάση.
Το τιμόνι ωστόσο έρχεται λίγο πιο κοντά στους αναβάτες που πλησιάζουν τα 1,85
μ., αν και αυτό είναι κάτι που συνηθίζεται πολύ γρήγορα και δεν αποτελεί
εμπόδιο ούτε στους αλλεπάλληλους ελιγμούς.
Οι κοντύτεροι θα νιώσουν ακόμη πιο
άνετα, ενώ σε όλους δημιουργείται η εντύπωση ότι ανάμεσα στα πόδια τους
βρίσκεται ένα σαφώς μικρότερο scooter
από το 200άρι Burgman. Καλές εντυπώσεις αφήνει το Burgman και από τους ποιοτικούς στη χρήση
διακόπτες, ενώ ο συντηρητικός σε σχεδίαση πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος
και από την μεγάλη ψηφιακή οθόνη το μόνο που λείπει ουσιαστικά είναι η ένδειξη
θερμοκρασίας περιβάλλοντος.