Η Suzuki
ακολούθησε την πεπατημένη σε αυτούς τους τομείς, όπως άλλωστε
κάνουν και οι περισσότεροι κατασκευαστές με το Burgman να παρουσιάζει δοκιμασμένες και
παραδοσιακές λύσεις. Το πλαίσιό του είναι ατσάλινο και σωληνωτό, το πιρούνι
συμβατικό τηλεσκοπικό, ενώ στο πίσω τροχό βλέπουμε τοποθετημένα δύο αμορτισέρ
τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτισή τους. Το μικρό Burgman έχει σχεδιαστεί
για να κινείται αποκλειστικά με μικρής χωρητικότητας κινητήρες (σε κάποιες
αγορές διατίθεται και ως 125άρι) και για αυτό το λόγο το βάρος του δεν ξεπερνά
τα 163 “γεμάτα” κιλά, κάτι που γίνεται αμέσως αντιληπτό και στο δρόμο. Στα
φρένα είναι που έχουμε και τις μεγαλύτερες αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο
μοντέλο.
Το συνδυασμένο σύστημα φρένων καταργήθηκε και έδωσε τη θέση του σε μια
σύγχρονη μονάδα ABS με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και μονοπίστονη πίσω, ενώ και στις δύο
περιπτώσεις ο δίσκος είναι διαμέτρου 240 χλστ. Αυτή η “μικρή” αλλαγή φέρνει
μεγάλα και καλά νέα, αφού παρά την πολύ καλή απόδοση του προηγούμενου
συστήματος, ο αναβάτης είναι πλέον πλήρως αποφορτισμένος από το άγχος ενός
μπλοκαρίσματος με τη συνολική απόδοση να εξακολουθεί να κυμαίνεται σε πολύ καλά
επίπεδα. Το ABS συμβάλλει τα μέγιστα σε αυτό αφού επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται
πραγματικά και όταν το κάνει είναι γρήγορο στη λειτουργία του και
αποτελεσματικό.