Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος και ψεκαστός υγρόψυκτος κινητήρας έχει χωρητικότητα 249 κ.εκ., 4 βαλβίδες και 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, με διαστάσεις 72 x 61,2 χιλιοστά, και υψηλή συμπίεση 11,3:1. Ο θάλαμος καύσης είναι τύπου pentroof, ενώ σύμφωνα με την Kawasaki, πιστόνι, πείρος και μπιέλα είναι ελαφρού κράματος, και μαζί με τα προφίλ των εκκεντροφόρων, το σχεδιασμό της εισαγωγής και το σώμα ψεκασμού των 38 χλστ. επιτρέπουν στον κινητήρα να γυρίσει απροβλημάτιστα με πολλές στροφές. Οι ιδανικές αλλαγές γίνονται κοντά στις 10.000 σαλ. Καθόλου άσχημα. Η επίσημη ανακοινώσιμη ιπποδύναμη μιλάει για 28PS (δηλαδή 27,62 Hp) στις 9.700 σαλ., και η ροπή φτάνει τα 2,3 κιλά στις 8.200 σαλ. Ο κύλινδρος διαθέτει κατεργασία σκλήρυνσης (electrofusion), που συνεισφέρει στην απαγωγή της θερμότητας, αλλά και στην αξιοπιστία του κινητήρα. Η επίστρωση του κυλίνδρου βοηθάει επιπλέον στη λίπανση, αντιστέκεται στη φθορά και στα κολλήματα, και επιτρέπει μικρές ανοχές πιστονιού-κυλίνδρου, για αυξημένη απόδοση. Ο εγχυτήρας του ψεκασμού διαθέτει 10 οπές, ενώ το μπουζί είναι ιριδίου. Ο κινητήρας διαθέτει αντικραδασμικό άξονα, που παίρνει κίνηση μέσω γραναζιών, και ελαχιστοποιεί -έως εξαφανίζει- τους κραδασμούς σε όλη την κλίμακα στροφών.
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr