Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα βοηθάει στην επίτευξη της λεπτής σιλουέτας του Ninja 250SL, ενώ πίσω βρίσκουμε ένα ατσάλινο ψαλίδι -που βοηθάει στη μείωση του κόστους. Στις αναρτήσεις, το μονοκύλινδρο Ninja φοράει ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ. μπροστά, με διαδρομή 110 χιλιοστών, ενώ η κάστερ είναι 24 μοιρών, και το ίχνος βρίσκεται στα 90 χλστ., συνεισφέροντας σε μια καλή ισορροπία μεταξύ ευελιξίας και σταθερότητας. Τι να πούμε και για το μεταξόνιο των 1.330 χλστ. (1.400 στο δικύλινδρο 250). Πολύ κοντό, προσφέρει αρκετούς πόντους στην ευελιξία του SL. Πίσω, συναντάμε την κλασική Uni-Trak ανάρτηση μονού αμορτισέρ της Kawasaki, με διαδρομή 116 χλστ. και ρύθμιση προφόρτισης σε 5 θέσεις. Ο μονός δίσκος μπροστά είναι τύπου μαργαρίτα και διαμέτρου 290 χλστ., διαθέτοντας διπίστονη δαγκάνα, που δεν είναι ακτινική. Πίσω βρίσκουμε ένα ακόμη δισκόφρενο με μονή δαγκάνα, στα 220 χλστ. Budget look και στα φρένα λοιπόν, όμως η απόδοση τους είναι τόσο καλή, συνδυάζοντας δύναμη και πληροφόρηση, που σε κάνει να αναρωτιέσαι για την αξία των ακτινικών συνόλων. Σημειώστε πως στο εξωτερικό το Ninja 250SL βγαίνει και με ABS, όμως στην Ελλάδα εισάγεται αποκλειστικά η έκδοση χωρίς ABS. Η Kawasaki αναφέρει πως το design της πίσω ζάντας γλιτώνει 500 γραμμάρια μη αναρτώμενου βάρους από το Ninja 250SL, σε σχέση με το δικύλινδρο 250. Βέβαια, την ίδια στιγμή οι λεπτότερες ζάντες θέτουν ταχύτερα τα όρια στις στροφές σε σχέση με το δικύλινδρο 250, καθώς σε καλή άσφαλτο, ο αναβάτης θα τελειώσει γρήγορα το πέλμα -ειδικά πίσω.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr