ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Benelli BN 302 |
---|---|
Τύπος | 4T, 2K παράλληλοι, Υ/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
300 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) |
65Χ45,2 |
Συμπίεση (:1) | 12 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) |
38/10000 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) |
2,6/9750 |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
19 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
4,7 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
165 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο Χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | USD τηλεσκοπικο πιρούνι 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
135 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις |
Μονό αμορτισέρ / ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
46 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/260, 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/240, μονοπίστονη δαγκάνα, ΑΒS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 120/70-17 |
Ελαστικό Π | 160/60-17 |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2130 |
Πλάτος (χλστ.) | 800 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1410 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
795 |
Βάρος(κιλά) | 185 (γεμάτο) |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Τraction Control / Ρυθμ. |
Ο |
Στροφόμετρο | Ν |
Immobilizer | Ο |
Yπολογιστής ταξιδιού |
Ο |
Μερικός χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ο |
Ζελατίνα / Ρυθμ. |
Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Ο/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Ν |
Κεντρικό σταντ |
Ο |
Χειρολαβές / Σχάρα |
Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π |
Ο/Ν |
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
παρτε το !!!!
@νεκτάριος Με τι χρήματα;; 😁😁😁