net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

CBR1000RR

CBF650

CBR300

CBF125i

Street

CBF125

Ένα σημείο εισόδου στον κόσμο των δύο τροχών μπορεί για κάποιους να είναι τα scooter, για άλλους όμως είναι απαραίτητη η αίσθηση της μοτοσικλέτας με τα όλα της. Για τις περιπτώσεις αυτές λοιπόν η κατηγορία των μοτοσικλετών 125 κ.εκ., αυτών που είναι δηλαδή συμβατές με την κατηγορία διπλωμάτων Α1, προσφέρει μια πλειάδα μοντέλων από όλες τις εταιρείες που θα ικανοποιήσουν κάθε γούστο.

Ανάμεσα σε αυτές το μικρότερο μέλος της οικογένειας CBF έχει καταφέρει να ξεχωρίσει εμπορικά, έλκοντας αρκετούς φίλους στη σέλα του και υπάρχουν πολλοί λόγοι γι’ αυτό. Αν και η, καπελωμένη από το νομικό όριο των 15 ίππων, απόδοση στην κατηγορία είναι λίγο-πολύ παρεμφερής, οι μοτοσικλετιστές που το διάλεξαν βρήκαν σε αυτό μια πληθώρα χαρακτηριστικών που τους ικανοποιούν.Σίγουρα είναι η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, ο αλεξίσφαιρος κινητήρας, η εργονομική θέση οδήγησης και η πολύ καλή του κατανάλωση. Οπωσδήποτε παίζει τον ρόλο της η εμφάνιση που φέρνει στο μυαλό στοιχεία από μεγαλύτερα μοντέλα και δεν υπάρχει αμφιβολία πως η καλή του τιμή έχει βάλει το χεράκι της για να έρθει η εμπορική επιτυχία.

Τιμή (€):               2.490
Κινητήρας:         4T, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (cc):         125
Ισχύς (hp/rpm):                11/8.000
Ροπή (kg.m/rpm):           1,1/6.250
Βάρος (kg):         128


CBR300R

Η είσοδος στον κόσμο των supersport μοτοσικλετών της Honda προφανώς και αναγράφει CBR στο κουδούνι. Ξεκινώντας από το 125 και στη συνέχεια με το 250, πέρυσι η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το νέο της μοντέλο. Η άνοδος στα 300 κ.εκ. είναι η μόδα της εποχής και εδώ οι μηχανικοί της Honda δούλεψαν με σοφία. Αντί να μεγαλώσουν τη διάμετρο του εμβόλου στο υπάρχον μοτέρ του 250 απλά και εύκολα, προτίμησαν να επενδύσουν σε μια άλλη μεταβολή. Η αύξηση της διαδρομής του εμβόλου είναι σαφώς πιο επίπονη δουλειά, απαιτεί να αλλάξουν πάρα πολλά μέρη στον κινητήρα, μα στο τέλος ανταμείβει με μια γενναία αύξηση στη ροπή.Αναγνωρίζοντας πόσο σημαντική είναι για τη Honda λοιπόν, ο υποψήφιος αγοραστής της θα βρει μια μικρομεσαία μοτοσικλέτα με κανονικές διαστάσεις που θα τον βάλει στον κόσμο της σπορ οδήγησης με ποιοτικά περιφερειακά και τη γνωστή ομοιογένεια που πάντοτε χαρακτηρίζει τις μοτοσικλέτες της συγκεκριμένης εταιρείας.Με το ABS στον βασικό εξοπλισμό το CBR300R μπορεί να τα κάνει όλα, να σε πάει στη δουλειά κάθε μέρα, βόλτα το Σαββατοκύριακο, μικρές εκδρομές ή στριφτερές βόλτες. Όρεξη να ‘χεις και αυτό θα υπακούσει με χαρά.

Τιμή (€):               5.290
Κινητήρας:         4T, 1Κ, Y
Χωρητικότητα (cc):         286
Ισχύς (hp/rpm):                30/8.500
Ροπή (kg.m/rpm):           2,7/7.250
Βάρος (kg):         164


CB650F

Το μεσαίο γυμνό τετρακύλινδρο της Honda έχει μεγάλα παπούτσια να γεμίσει. Ήρθε να προσφέρει στη γκάμα της εταιρείας κάτι ανάμεσα σε αυτό που επί χρόνια κάλυπταν τα Hornet 600 και CBF600, δηλαδή μια μακρινή συγγένεια με τα supersport CBR600 με μερικές δόσεις streetfighter και πολλή περισσότερη πρακτικότητα.Αναμενόμενα λοιπόν στο νέο CB650F συναντάμε έναν τετρακύλινδρο με μακρινές καταβολές από το supersport άκρο της φαμίλιας, αλλά πλέον ουσιαστικά έναν «δικό του»| κινητήρα. Η απόδοσή του δεν είναι αυτή που θα ξεσηκώσει τους σπορτίφ αναβάτες, αλλά κανείς δε θα ενοχληθεί που έχουν γεμίσει οι χαμηλομεσαίες περιοχές του στροφόμετρου με εύχρηστη ροπούλα.Η λογική της μοτοσικλέτας είναι αυτή που υπαγορεύει η συνολικής περιγραφή. Εμφάνιση σύγχρονη με δόσεις αγριάδας, εργονομικώς άνετη και προβλέψιμη, με λιτές αναρτήσεις δίχως ρυθμίσεις και υποσχέσεις πως μπορεί να κάνει τα πάντα πολύ καλά. Όπως δηλαδή μας έχει καλομάθει τόσα χρόνια η Honda. Δεν απορούμε καθόλου που το ελληνικό κοινό δέχτηκε το CB650F με ανοικτές αγκάλες.

Τιμή (€):               7.990
Κινητήρας:         4T, 4Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (cc):         649
Ισχύς (hp/rpm):                87/11.000
Ροπή (kg.m/rpm):           6,3/7.000
Βάρος (kg):         206


CBR1000RR Fireblade

Σε μια εποχή που όλες οι superbikes θυμίζουν διαστημόπλοια, οι ιπποδυνάμεις τους μετρούν σε διακοσάρες και θέλουν ένα πτυχίο ηλεκτρονικού για να καταφέρεις να τις οδηγήσεις, δεν είναι να απορεί κανείς που έχει πρακτικά χαθεί το νόημα του να βγουν σε δημόσιο δρόμο.Το αειθαλές Fireblade, διαθέτοντας τον χαρακτηριστικά γεμάτο από χαμηλά τετρακύλινδρο κινητήρα δίχως ένα τσουβάλι ηλεκτρονικά control και με ένα εξαιρετικό C-ABS να προσθέτει πόντους σε ασφάλεια και ευχρηστία, προσφέρει τα διόλου ευκαταφρόνητα 181 άλογά του σε μορφή εργοστασίου παραγωγής διασκέδασης.Το CBR1000RR είναι μια από αυτές τις (σπάνιες πλέον) superbikes που διατηρούν τον all around χαρακτήρα τους, που θα μπορέσεις να την απολαύσεις και στον δρόμο και δε θα θέλει σέρβις κάθε δεύτερη βόλτα. Παράλληλα, παραμένει μια εξαιρετικά ικανή μοτοσικλέτα για κάθε είδους γούστο, από το track day ως και τον αγώνα. Μην ξεχνάτε πως στον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσικλετών 2015 και την μεγάλη κατηγορία (Superstock) κέρδισε ένα Fireblade...Για τους ακόμη πιο μερακλήδες, η Honda έχει φροντίσει με ένα SP μοντελάκι που φορά λέει κάτι αναρτήσεις Ohlins NIX30 και TTX36 και κάτι φρένα monoblock Brembo. Πρέπει να είναι καλά τούτα ε;

Τιμή (€):               16.900 (SP: 20.900)
Κινητήρας:         4T, 4K, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (cc):         999,8
Ισχύς (hp/rpm):                181/12.250
Ροπή (kg.m/rpm):           11,5/10.500
Βάρος (kg):         210

ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ