Tο νέο Kymco Jetix είναι η τελευταία χρονικά και παράλληλα πιο δυναμική πρόταση της εταιρίας στα παπιά. Η στενή του γραμμή με την ανασηκωμένη ουρά και τις πεντάμπρατσες χυτές ζάντες αλουμινίου είναι φρέσκια και σοβαρή. Παράλληλα υιοθετεί αρκετά σπορ χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και το τοποθετούν στα πιο άγρια, από πλευράς εμφάνισης, μοντέλα της κατηγορίας. Και στον τεχνολογικό τομέα το μοντέλο της Kymco παρουσιάζεται αρκετά προηγμένο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η πίσω του ανάρτηση είναι monoshock και υπάρχει μόνο ένα αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο, όπως ακριβώς και στις μοτοσικλέτες. Αυτό έχει σαφή πλεονεκτήματα στη συμπεριφορά του όσον αφορά την απόσβεση των ανωμαλιών, αλλά και την πληροφόρηση του αναβάτη.
Σημαντική καινοτομία για το Jetix 125 αποτελούν και τα φρένα με το εμπρός δισκόφρενο να βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας από πλευράς διαστάσεων, στα 260 χλστ. και το πίσω στα 220. Αμφότερα συνδυάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας 1Κ, 4T, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 123,6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 7,8/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 0,9/5.500
Τροφοδοσία Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά) 101
Διαστάσεις (μήκος x πλάτος) 1.995 x 690
Φρένα (εμπρός/πίσω) Δ/Δ
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 4,2
Τελική (χλμ./ώρα) -
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) -
↑Συμπεριφορά, εμφάνιση, φρένα
↓Ίσως πολύ sporty εμφάνιση για μερικούς
Πλήρης εμφανίζεται ο πίνακας οργάνων του νέου Jetix, αφού, πέρα από το ταχύμετρο, υπάρχει στροφόμετρο αλλά και δείκτης βενζίνης και δείκτης ταχυτήτων.
Ο εμπρός δίσκος είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία με διάμετρό 265 χλστ. Σε συνδυασμό με το πίσω δίσκο των 220 χλστ. υπόσχονται ασφαλές φρενάρισμα.
Το μονό πίσω αμορτισέρ είναι αυτό που κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά στη συμπεριφορά του jetix έναντι του ανταγωνισμού