net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Mεταχειρισμένα Scooter
Κατηγορία 200-300 κ.εκ.
Διαβάστηκε από 30289 αναγνώστες
Aprilia Atlantic 250 i.e.: Η χαμένη Ατλαντίδα σας
¶νεση, χώροι
Βαρύ σε επιτόπιες μανούβρες
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)249
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)23/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)2/6.500
Βάρος (κιλά)163
Αν έχετε βαρεθεί το μποτιλιάρισμα και την υπερβολική δαπάνη χρημάτων για καύσιμα, αλλά από την άλλη δεν θέλετε να αποχωριστείτε και τις ανέσεις του αυτοκινήτου σας, το Atlantic θα μπορέσει να σας αλλάξει γνώμη. Το Aprilia Atlantic 250 αποτελεί μία από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία των μικρομεσαίων GT scooter, κυρίως χάρη στις επιδόσεις, τη σταθερότητα και την οδική του συμπεριφορά. Αν και ο εξαιρετικός κινητήρας του είναι υπεύθυνος για τις υψηλές επιδόσεις και τη σβέλτη κίνησή του μέσα στην πόλη, το μυστικό της επιτυχίας του Atlantic κρύβεται στις στροφές, όχι του κινητήρα, αλλά του δρόμου! Το μεγαλόσωμο scooter θα πάρει εύκολα κλίση και θα τονώσει το ηθικό του αναβάτη με την απόλυτη εμπιστοσύνη που θα του εμπνεύσει. Είναι απόλυτα σταθερό και οι εναλλαγές κλίσης γίνονται πανεύκολα, χάρη στις αρκετά σφιχτές αναρτήσεις του, οι οποίες του δίνουν έναν πιο sport χαρακτήρα. Το χαρακτήρα αυτό ευνοούν και τα δυνατά φρένα, τα οποία διαθέτουν και σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Μπορεί, λοιπόν, το Atlantic να το νιώθεις ως sport, η εργονομία και οι χώροι του, όμως, έχουν άλλη άποψη.

Kymco People 200 S: Για το λαό!
Οδική συμπεριφορά, χαμηλή κατανάλωση και τιμή
Λίγη δύναμη στις υψηλές στροφές
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, A/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)163
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 10,9/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1,3/5.500
Βάρος (κιλά) 116
Το People 200 S είναι ένα scooter όμορφο και πρακτικό, το οποίο μπορεί να κινηθεί με άνεση και ασφάλεια στην πόλη (ο αστικός του προσανατολισμός είναι σαφής), χάρη στις ικανοποιητικές του επιδόσεις, τη λεπτή σιλουέτα του και τους 16άρηδες τροχούς του. Οι γωνίες και οι έντονες ευθείες γραμμές είναι τα βασικά γνωρίσματα της σχεδιαστικής προσέγγισης του Kymco. Το τίμημα των τροχών των 16 ιντσών πληρώνει ο χώρος κάτω από τη σέλα, ο οποίος δεν είναι αρκετός για να τοποθετηθεί μέσα του ένα full face κράνος. Ωστόσο, τα μικροπράγματα θα τοποθετηθούν σε αφθονία, είτε κάτω από τη σέλα είτε στο ντουλαπάκι της ποδιάς. Επιπλέον, η ισχύς του φτάνει τους 10,9 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και η ροπή του τα 1,3 kgm στις 5.500 σ.α.λ. Οι επιδόσεις αυτές, ίσως να μην ικανοποιήσουν έξω από την πόλη, ωστόσο, μέσα σε αυτή, το People θα ξεκινήσει γρήγορα και θα συνεχίσει μέχρι τις υψηλές στροφές, όπου θα γίνει εμφανής η εξάντληση των αποθεμάτων ισχύος. Οι μικρές διαστάσεις και η λεπτή σιλουέτα είναι τα βασικά πλεονεκτήματα του People 200 S όταν κινείται μέσα στην πόλη. Παρά το γεγονός ότι οι επιδόσεις του κινητήρα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, το μικρόσωμο scooter θα κινηθεί γρήγορα και ευέλικτα, καθώς σχεδόν τίποτα δεν είναι ικανό να κόψει την ορμή του.

Peugeot Geopolis 250: Επιμένοντας γαλλικά
Οδική συμπεριφορά
Αισθητικές ομοιότητες με Beverly
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)244,3
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)15,5/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)1,4/7.000
Βάρος (κιλά)136
Τα λόγια είναι περιττά για το κάλλος του Geopolis, από τη στιγμήπου ήδη κατέχει βραβείο από το Motorcycle Design Association. Οι ομοιότητες με το Beverly είναι αισθητές, αλλά μια προσεκτικότερη ματιά φανερώνει και τις πολλές διαφορές τους. Περισσότερο επιθετικό το γαλλικό scooter και με έξυπνες λεπτομέρειες, σε κερδίζει αμέσως. Η μάσκα διαθέτει δύο όμορφους προβολείς και τα φλας με διάφανο κρύσταλλο αποτελούν φυσική συνέχειά του.Η ποιότητα κατασκευής είναι σε υψηλά στάνταρ, ενώ το ίδιο μοτίβο ακολουθεί και η βαφή.Ο κινητήρας του Geopolis είναι ένα ακόμα γνώρισμα που χαρακτηρίζει τη συνολική άριστη εικόνα του. Η λειτουργία του είναι άριστη, είτε βρίσκεται στο ρελαντί είτε κινείται στις υψηλές σ.α.λ. Ο παραγόμενος θόρυβος είναι ανύπαρκτος, ενώ οι κραδασμοί λάμπουν δια της απουσίας τους. Αν και μόλις 250 κ.εκ., ο κινητήρας δίνει στο γαλλικό scooter αξιοζήλευτες επιδόσεις. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους και συνολικά τέσσερα έμβολα, που θα επιβραδύνουν το Geopolis εύκολα και με ασφάλεια.

SYM HD 200 Evo: Ο ισορροπιστής
Οδική συμπεριφορά, ισχυρό μοτέρ
Αδύναμο μπροστινό φρένο
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)171,2
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)16,5/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)1,57/6.500
Βάρος (κιλά)142
Το Evo είναι ένα όμορφο, νεανικό και επιθετικό scooter, με άριστη συμπεριφορά. Με προσεγμένη αισθητική και άριστη ποιότητα κατασκευής κατάφερε να στρέψει το ενδιαφέρον πάνω του είτε ως καινούργιο είτε ως μεταχειρισμένο. Αν και διαθέτει πίσω τροχό 16 ιντσών και ρεζερβουάρ κάτω από τη σέλα, ο χώρος κάτω από αυτή είναι ικανοποιητικότατος, καθώς ένα «κλασικό» full face κράνος θα χωρέσει άνετα. Επιπλέον, το σκληρό έργο της μεταφοράς θα φέρουν εις πέρας η μεγάλη σχάρα και ο γάντζος στην ποδιά. Με λίγα λόγια, θα κουβαλήσει τα βασικά, αλλά όχι και την προίκα σας…Από την άλλη, η άνεση είναι σε υψηλά επίπεδα και αυτό το καταλαβαίνεις από τη στιγμή που θα βρεθείς στη σέλα του. Φαρδιά, μεγάλη και με μαλακό αφρώδες, τοποθετεί σε εντελώς όρθια στάση το σώμα και φέρνει ακόμη και τα πόδια των ψηλών αναβατών σε σωστή γωνία, ώστε να βρουν την κατάλληλη θέση στην ποδιά. Αρκετά ευνοημένος είναι και ο συνεπιβάτης, ο οποίος μπορεί να βολευτεί… ανάμεσα στα αναδιπλούμενα μαρσπιέ και τις μεγάλες χειρολαβές. Αναμφίβολα, το HD 200 Evo είναι ακριβώς αυτό που δείχνει: ένα άνετο και προσεγμένο scooter που μπορεί να ανεβάσει εύκολα και γρήγορα χιλιόμετρα και να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς μέσα στην πόλη ή και λίγο έξω από αυτή. Ο κινητήρας του αποτελεί ένα από τα βασικά ατού του, καθώς η δύναμή του ξεκινά από χαμηλά και διατηρείται ακόμη και στις πολλές στροφές. Επιπλέον, θα παραμείνει σταθερό ακόμη και κοντά στην τελική του ταχύτητα, όπου μόνο οι ριπές αέρα θα ενοχλήσουν τον αναβάτη του.

Piaggio Beverly Cruiser 250: Βest-seller και μεταχειρισμένο
Οδική συμπεριφορά, κινητήρας
Ακριβότερο από την απλή έκδοση
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα244
Ισχύς22/8.250
Ροπή 2/6.500
Βάρος 157
Η έκδοση Cruiser, αν και δεν θυμίζει το παραδοσιακό Beverly στην εμφάνιση, διατηρεί τα πλεονεκτήματά του στην οδήγηση. ¶λλωστε, η Piaggio δεν πείραξε τίποτα που να μπορεί να επηρεάσει τις επιδόσεις ή την άνεση του Cruiser σε σχέση με την απλή έκδοση, εκτός κι αν λάβουμε υπόψη μας την απουσία ζελατίνας. Όλες οι αλλαγές πάνω του είναι αισθητικές, προκειμένου το μοντέλο να είναι πιο ρετρό. Η σέλα είναι φαρδιά και άνετη για δύο άτομα και ο χώρος για τα πόδια ικανοποιητικός. Κάτω από τη σέλα μπορεί να χωρέσει ένα full face κράνος, ενώ στην ποδιά υπάρχει και γάντζος για μεταφορά τσάντας.Το Cruiser θα κινηθεί ευέλικτα μέσα στην πόλη και δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει προβλήματα, ακόμη και σε μποτιλιάρισμα. Η δύναμη ικανοποιεί από χαμηλά, αλλά ο αναβάτης θα πρέπει να κάνει υπομονή μέχρι τις 5.000-6.000 σ.α.λ. για να εντυπωσιαστεί. Η ισχύς του θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες έξω από την πόλη, ωστόσο, κάπου μετά τα 120 χλμ./ώρα θα σου θυμίσει ότι πρόκειται για ένα scooter 250 κ.εκ., το οποίο, μάλιστα, δεν διαθέτει ζελατίνα για να σε προστατεύει από τον άνεμο. Από την άλλη, τα «πακέτα» των φρένων και των αναρτήσεων κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα. Το σύστημα συνδυασμένης πέδησης είναι αυτό που κερδίζει τα θετικότερα σχόλια, καθώς ακινητοποιεί το scooter άμεσα, χωρίς όμως να φοβίσει ή να μπλοκάρει κάποιον τροχό. Τέλος, οι αναρτήσεις προσβλέπουν κυρίως στην άνεση, αν και είναι αρκετά σκληρές, ώστε να κρατούν σταθερό το Cruiser ακόμη και υπό κλίση.

Vespa GTV 250 i.e.: Κλασική και μεταχειρισμένη
Μοναδικό στιλ, κινητήρας
Σπανίζει στη γειτονία του μεταχειρισμένου, μικρές διαδρομές αναρτήσεων 
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)244
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)22/8.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)2/6.500
Βάρος (κιλά)Δ.Α
Στο σταυροδρόμι του παρελθόντος με το παρόν βρίσκεται η Vespa GTV 250, συνδυάζοντας μερικά από τα πιο γνωστά στοιχεία της ιστορίας της Vespa με τις νέες τεχνολογίες και τη μοντέρνα αισθητική. Οι αποθηκευτικοί χώροι της GTV είναι ικανοποιητικοί, αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο. Ο λόγος για το ντουλαπάκι μπροστά, αλλά και για το χώρο κάτω από τη σέλα, ο οποίος δεν θα χωρέσει παρά μόνο ένα jet κράνος και μερικά μικροπράγματα. Σε ό,τι αφορά τον τομέα της άνεσης, δεν υπάρχει κανένα παράπονο: ο αναβάτης βρίσκεται στη σωστή θέση, ώστε να πιάνει ξεκούραστα το τιμόνι. Ο γραμμικός κινητήρας αποδίδει από πολύ χαμηλά και με ισχύ 22 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και ροπή 2 kgm στις 6.500 σ.α.λ., καθιστά την GTV 250 ένα μοντέλο δυνατό και απροβλημάτιστο στην κίνηση. Μπορεί η αισθητική της GTV να έρχεται από το παρελθόν, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για την οδική της συμπεριφορά που είναι στα πλαίσια των σημερινών scooter.

 
 Mεταχειρισμένα... διαμάντια
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κατηγορία 125-150 κ.εκ.
Κατηγορία 200-300 κ.εκ.
Κατηγορία Mega Scooter


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ