net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Δρομολογώντας τη νέα εποχή
Οδηγώντας: Τα κάνει όλα…
Διαβάστηκε από 13474 αναγνώστες
Μερικά κλικ στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων κυριολεκτικά μεταμορφώνουν την οδική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας.
Η θέση οδήγησης του Versys είναι εργονομική. Η σέλα είναι όσο πρέπει σκληρή ώστε να μην κουράζει στην πολύωρη οδήγηση και να μη βουλιάζει το σώμα του οδηγού. Τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα χαμηλά και λίγο πίσω ώστε να προσφέρουν καλό κοντρόλ, αλλά το πιο δυνατό σημείο είναι το τιμόνι που πέρα από το σωστό ύψος και μήκος για σωστό μοχλό έχει και ανοικτές γωνίες κρατώντας τους καρπούς ξεκούραστους. Μοναδική παραφωνία αποτελεί το ύψος της σέλας από το έδαφος, που είναι αρκετό και δε θα μπορέσει να δώσει στα χαμηλότερα αναστήματα την απαραίτητη αυτοπεποίθηση. Ο κινητήρας δουλεύει ράθυμα και γραμμικά. Υπάρχει ένα μικρό ξέσπασμα ισχύος στις 4.000 – 5.000 στροφές και ύστερα συνεχίζει να παράγει γραμμικά έργο. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι θετικό και σαφές. Πρόβλημα δεν εντοπίστηκε από τον ψεκασμό και το Versys ανταποκρίνεται θετικά και δίχως αρρυθμίες σε κάθε ανοιγόκλεισμα του γκαζιού. Η μοτοσικλέτα θα αλλάξει κατεύθυνση εύκολα, ενώ η συμβολή του τιμονιού είναι καθολική για το άριστο κοντρόλ της. Οι πρώτες ενοχλήσεις από τον αέρα θα εμφανιστούν μετά τα 170 χ.α.ω. στο κράνος και στους ώμους του οδηγού, ενώ η μοτοσικλέτα θα αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα λίγο περισσότερο από τα 200 χ.α.ω.. . Στον ανοικτό δρόμο το On-Off της Kawasaki ταξιδεύει με χαρακτηριστική σταθερότητα, αλλά η κλιμάκωση της τελευταίας σχέσης του κιβωτίου ( 6ης) είναι αρκετά μακριά και σε συνδυασμό με την έλλειψη δύναμης ψηλά την κάνουν Over Drive.

 
 Παρουσίαση Kawasaki Versys 650
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική: Πρωτοποριακό
Κινητήρας: Όπως Kawasaki
Πλαίσιο: Επιρροές από το ER 6
Αναρτήσεις
Φρένα
Οδηγώντας: Τα κάνει όλα…
Συμπέρασμα: Ψηλό Street


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ