Το πλαίσιο του Versys 650 διαθέτει την ίδια σχεδιαστική αντίληψη με αυτό του ER 6. Δύο σωλήνες ξεκινούν από το λαιμό και καταλήγουν στη βάση του ψαλιδιού περνώντας περιφερειακά πάνω από τον κινητήρα. Από το κέντρο αυτών των δύο σωλήνων ξεκινούν άλλοι δύο οριζόντιοι, που περνούν εξωτερικά από τους κυλίνδρους καταλήγοντας σε δύο κάθετους, στηριγμένους στο λαιμό. Στο κάτω και πίσω μέρος του πλαισίου, που βρίσκονται και οι πίσω βάσεις του κινητήρα, υπάρχει μια extra, ατσάλινη πλάκα με σκοπό την μεγαλύτερη στιβαρότητά του, που δημιουργεί μάλιστα και τη βάση του ψαλιδιού. Το υποπλαίσιο είναι ιδιαίτερα ενισχυμένο και δένει με το κυρίως πλαίσιο κολλητά. Πέρα από τους συνήθεις τριγωνικά τοποθετημένους σωλήνες που το διαμορφώνουν, στο Versys υπάρχει και ένα δεύτερο υποπλαίσιο που ξεκινά χαμηλά από το κάτω μέρος του πλαισίου και δένει πάνω στο κυρίως υποπλαίσιο. Σε αυτό το δεύτερο υποπλαίσιο είναι στηριγμένα και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη. Η δομή του και μόνο υποδηλώνει πως η Kawasaki έχει δείξει ιδιαίτερη μνεία ώστε το Versys να έχει μεγάλο ωφέλιμο φορτίο.