net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Δρομολογώντας τη νέα εποχή
Αναρτήσεις
Διαβάστηκε από 13472 αναγνώστες
Το πίσω αμορτισέρ ανήκει στη Showa και αυτό με τη σειρά του δέχεται ρυθμίσεις για την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς.
Οι αναρτήσεις του ψηλού Street, της Kawasaki σύμφωνα με τους τεχνικούς της, δανείζονται στοιχεία και από τις χωμάτινες και από τις Sport μοτοσικλέτες. Αρχικά διατηρούν μεγάλες διαδρομές και σκληρά ελατήρια σε μια προσπάθεια ώστε η μοτοσικλέτα να μπορέσει να συγκεντρώσει τα θετικά στοιχεία από τις δύο διαφορετικές φιλοσοφίες μοτοσικλετών. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο και έχει διάμετρο 41 χιλ. Έκπληξη αποτελεί το γεγονός πως το πιρούνι διαθέτει ρυθμίσεις τόσο για την προφόρτιση του ελατηρίου όσο και για την απόσβεση επαναφοράς. Το πίσω αμορτισέρ ανήκει στη Showa και αυτό δέχεται ρυθμίσεις για την επαναφορά και την προφόρτιση του ελατηρίου, είναι δε στηριγμένο πάνω στο ψαλίδι δίχως μοχλικό. Στο περιβάλλον της δοκιμής το έργο τους ήταν εύκολο, μιας και οι απαιτήσεις του οδοστρώματος για τη λειτουργία τους ήταν σχεδόν μηδενικές. Έτσι στο μόνο σημείο που κλιθήκανε να ‘’δουλέψουν’’ ήταν στα φρένα και στην επιτάχυνση. Στις στοκ ρυθμίσεις της Kawasaki οι αναρτήσεις της μοτοσικλέτας έχουν μαλακή λειτουργία χαρίζοντας άνεση. Μόλις όμως οι ρυθμοί ανέβουν, οι πρώτες αδυναμίες εμφανίζονται, μιας και το Versys ‘‘βυθίζεται’’ έντονα κατά την είσοδο και η επαναφορά γίνεται περισσότερο γρήγορα, αναταράσσοντας έντονα την ισορροπία της μοτοσικλέτας. Η κατάσταση βελτιώθηκε κατακόρυφα όταν είχα την ευκαιρία να οδηγήσω ένα Versys με διαφορετικά σεταρισμένες αναρτήσεις (περισσότερο προφόρτιση και πιο αργή επαναφορά).

 
 Παρουσίαση Kawasaki Versys 650
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική: Πρωτοποριακό
Κινητήρας: Όπως Kawasaki
Πλαίσιο: Επιρροές από το ER 6
Αναρτήσεις
Φρένα
Οδηγώντας: Τα κάνει όλα…
Συμπέρασμα: Ψηλό Street


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ