Από την πρώτη στιγμή που θα κάτσεις στη σέλα αντιλαμβάνεσαι την ιδιαίτερη προσέγγιση του CBF σε σχέση με το “σκληροπυρηνικό” ανταγωνισμό, καθώς η θέση οδήγησης είναι εξαιρετικά άνετη και σε προδιαθέτει θετικά για αμέτρητα χιλιόμετρα. Με το που κουμπώνεις την πρώτη ταχύτητα και αφήνεις το μαλακό συμπλέκτη, έρχεται η έκπληξη. Αν και τετρακύλινδρο, το CBF διαθέτει εντυπωσιακή δύναμη σχεδόν από το ρελαντί, ξεκαθαρίζοντάς σου από την αρχή πως δε θα απαιτήσει παιχνίδια με το κιβώτιο ταχυτήτων για να κινηθεί γρήγορα. Οι αναρτήσεις είναι επίσης προσανατολισμένες στην άνεση, αλλά δε θα σε προδώσουν στις γρήγορες διαδρομές, προσφέροντας καλή πληροφόρηση και σταθερότητα, ενώ έτοιμο να δώσει λύση ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές είναι το εξαιρετικό σύστημα πέδησης, το οποίο διαθέτει ABS και CBS.
Κινητήρας
Το μοτέρ που συναντάται στο CBF προέρχεται από το CBR 1000, αλλά του έχουν αφαιρεθεί περίπου 60 ίπποι, ώστε να ανταποκρίνεται πιο εύκολα στις νέες απαιτήσεις. Η μέγιστη ισχύς, λοιπόν, μπορεί να μην εντυπωσιάζει σαν νούμερο, αλλά είναι απόλυτα εκμεταλλεύσιμη και αυτό της δίνει άλλη διάσταση. Απλά ανοίγεις το γκάζι και η ισχύς έρχεται μαζί με τη ροπή συνεχόμενη και γλυκιά, με τις χαμηλομεσαίες εντυπωσιακά “γεμάτες”. Το νόμισμα έχει βέβαια πάντα δύο όψεις και ό,τι κερδίζει το μοντέλο χαμηλά το χάνει ψηλά, αλλά αυτό δεν πρόκειται να απογοητεύσει το κοινό στο οποίο στοχεύει, στους οπαδούς δηλαδή του “δεν έχει σημασία πόσα βγάζει, αλλά πώς τα βγάζει”.