Το νέο Scarabeo 500 είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε σε ιταλικό έδαφος κατά την επίσημη παρουσίασή του στο διεθνή Τύπο και τα πρώτα συμπεράσματα είναι σίγουρα ελπιδοφόρα. Οι εξωτερικές διαστάσεις κυμαίνονται σε πολύ λογικά πλαίσια για scooter 500 κ.εκ. και έτσι ο “σκαραβαίος” θα τα βγάλει άνετα πέρα μέσα στην πόλη, διατηρώντας το χρηστικό του χαρακτήρα. Όσο ο δρόμος ανοίγει, το scooter της Aprilia δεν πρόκειται να δυσανασχετήσει, με το “ζωηρό” μοτέρ απόδοσης 39 ίππων να αναλαμβάνει δράση, επιτρέποντας μικρές (ή μεγάλες) εξορμήσεις έξω από την πολύβουη πόλη. Η βαριά αίσθηση του προγενέστερου μοντέλου έχει κάνει φτερά και το νέο 500άρι κινείται ως ένα υπερκυβισμένο 250άρι με δύναμη και ψηλά. Στις ευθείες μαζεύει γρήγορα αρκετά χιλιόμετρα και στις στροφές παρέχει την απαιτούμενη σιγουριά με όπλο τις καλοστημένες αναρτήσεις.
Οι αλλαγές
Το νέο Scarabeo διαφέρει σημαντικά από το προγενέστερο μοντέλο και είναι σίγουρα πιο ολοκληρωμένο και συνολικά καλύτερο. Στον αισθητικό τομέα η ανανέωση είναι ριζική, με τα ρετρό στοιχεία να αποτελούν παρελθόν και τη θέση τους να παίρνουν πιο μοντέρνες γραμμές. Ο όγκος των πλαστικών μειώθηκε αισθητά, χαρίζοντας στο Scarabeo πιο sport προφίλ, ενώ σημαντική αλλαγή αποτελεί η ύπαρξη αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα, κάτι το οποίο έλειπε από τα προγενέστερα μοντέλα. Στην ουρά, επίσης, η βαλίτσα πέρασε στον προαιρετικό εξοπλισμό (ήταν στο βασικό λόγω έλλειψης χώρου κάτω από τη σέλα), δίνοντας τη θέση της σε μια πρακτική σχάρα. Σημαντικές αλλαγές, τέλος, υπάρχουν και στο στήσιμο, με το νέο, κατά πολύ μικρότερο, μεταξόνιο να καθιστά το “σκαραβαίο” πιο ευέλικτο και τις αναρτήσεις να το βοηθούν να πατά καλύτερα στο δρόμο.