Στο δρόμο, το GS 500 δεν εντυπωσιάζει με τις υψηλές επιδόσεις του, αλλά δεν είναι αυτός ο στόχος του. Για τους λάτρεις της ιπποδύναμης, εξάλλου, υπάρχει ο “αδελφός” με την ονομασία GSR 600. Αντιθέτως, τις καλύτερες των εντυπώσεων αφήνει στον τομέα της πρακτικότητας. Τα πάντα πάνω στο GS δείχνουν προσανατολισμένα στην εξυπηρέτηση των καθημερινών αναγκών με τρόπο απλό και φιλικό προς αναβάτες κάθε εμπειρίας. Το αειθαλές δικύλινδρο μοτέρ διακρίνεται για την αθόρυβη λειτουργία του και είναι ιδιαίτερα οικονομικό, τόσο σε κατανάλωση, όσο και σε συντήρηση. Οι 48 ίπποι που παράγει βγαίνουν στο δρόμο χωρίς ξεσπάσματα και επιτρέπουν στο GS να κρατά με ευκολία ταχύτητες κοντά στα 140 χλμ./ώρα, προσθέτοντας τα μικρά ταξιδάκια στο μενού που μπορεί να προσφέρει το GS. Στις ταχύτητες αυτές το πακέτο αναρτήσεων-φρένων ανταποκρίνεται θετικά, αλλά από εκεί και πάνω θα φανερώσει αδυναμίες αν πιεστεί, υπενθυμίζοντας πως η λέξη που αγαπά είναι… “χαλαρά”!
Οι εκδόσεις
Το GS 500 διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την απλή και την F, οι οποίες μοιράζονται το ίδιο μοτέρ και τον ίδιο περιφερειακό εξοπλισμό. Η βασική διαφορά απαντάται στο ολόσωμο φέρινγκ του F που προσδίδει στην κατασκευή περισσότερες touring δυνατότητες, καθώς υπάρχει μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα. Διαφορετικός είναι και ο προβολέας, ο οποίος θυμίζει κάτι από τη supersport οικογένεια της Suzuki και αντικαθιστά το στρογγυλό (και υπερβολικά κλασικό) φωτιστικό της γυμνής έκδοσης. Διαφορετικοί είναι επίσης οι καθρέπτες, αλλά και τα χρώματα, με το F να έχει πιο έντονη διχρωμία.