net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Τα πιο άνετα 205 scooter στα 205κ. εκ.
Piaggio X8 250
Οδηγώντας: Σταθερό και ευθύβολο
Η θέση οδήγησης τοποθετεί το σώμα πολλά χιλιοστά πάνω από το έδαφος. Τα πόδια έχουν πολύ χώρο και το τιμόνι έχει φυσιολογική θέση και σωστές γωνίες. Αν και οι τροχοί (14 μπροστά και 12 πίσω) δεν υπόσχονται και τίποτα το ιδιαίτερο, η πραγματικότητα έχει μια εντελώς διαφορετική άποψη. Το X8 είναι μια από τις λίγες πραγματικά περιπτώσεις, που με σχετικά μικρούς τροχούς έχει τόσο καλή οδική συμπεριφορά. Είναι εξαιρετικά σταθερό, πολύ στιβαρό και έχει και μεγάλα περιθώρια κλίσης. Σ' αυτό βοηθούν και οι αναρτήσεις με τη μέτρια σκληρότητά τους. Μέσα στην πόλη οι δυνατότητές του ελαφρώς περιορίζονται, λόγω όγκου και σχετικά υψηλού κέντρου βάρους. Τα φρένα του είναι αρκετά καλά, με το πίσω να παίζει το βασικό ρόλο. Να σημειώσουμε επίσης ότι δεν υπάρχει συνδυαζόμενη πέδηση.
Εμφάνιση: Μοναδικό στο είδος του
Το μπροστινό φρένο δεν αφήνει και τις καλύτερες των εντυπώσεων.
Το X8 250 της Piaggio είναι το νεότερο από τα scooter που παρουσιάζονται σ' αυτές τις σελίδες. Αποτελεί την εξέλιξη του X8 200, με τον 250άρη (ονόματι Quasar) κινητήρα της Piaggio, αλλά παράλληλα και αρκετές αισθητικές μικροαλλαγές στην εμφάνιση. Αυτό όμως που παραμένει ίδιο, και δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ ως το σήμα κατατεθέν του Χ8, είναι ο τεράστιος και εξαιρετικά πρωτότυπος αποθηκευτικός χώρος κάτω και πίσω από τη σέλα. Κατά τ' άλλα, το designάτο ιταλικό scooter είναι άνετο και για τους δύο επιβαίνοντες, επιβλητικό, ογκώδες και όμορφο. Η σέλα του είναι σχετικά ψηλή, αλλά και η πίσω ρόδα του πολύ μικρή (τα δύο προηγούμενα αποτελούν και το τίμημα των τεράστιων χώρων).
Κινητήρας: Δοκιμασμένο σύνολο
Στα σωθικά του Χ8 γουργουρίζει ένας από τους πιο διαδεδομένους και πολυφορεμένους κινητήρες της αγοράς scooter, ο περίφημος Quasar της Piaggio, με μια σημαντική όμως καινοτομία αυτή τη φορά, που δεν είναι άλλη από τον ηλεκτρονικό ψεκασμό, στη θέση του παραδοσιακού καρμπυρατέρ των 30χιλ. Η απόδοσή του είναι γραμμική και ομαλή, και είναι διαθέσιμη από τις χαμηλές σ.α.λ. δίνοντας έτσι στον αναβάτη αρκετή δύναμη ανά πάσα στιγμή. Ένα άλλο χαρακτηριστικό του είναι η χαμηλή κατανάλωση. Επίσης οι κραδασμοί του είναι ιδιαίτερα περιορισμένοι, ενώ δεν αρνείται να λειτουργεί ακόμα και υπερωρίες κοντά στα κόκκινα.

 
 Παρουσίαση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
SYM GTS 250
Yamaha X-Max 250
Piaggio X8 250
Aprilia Atlantic 250


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ