net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Τα πιο άνετα 205 scooter στα 205κ. εκ.
Yamaha X-Max 250
Οδηγώντας: Με τους ορίζοντες στο άπειρο
Πάνω στο X-Max 250 νιώθεις σαν ένας μικρός βασιλιάς. Είναι άνετο, έχει καλή προστασία από τον αέρα, σωστή θέση οδήγησης και καλή σέλα. Οι τροχοί του δεν είναι τόσο μεγάλοι όσο θα μπορούσαν να είναι, ή τουλάχιστον όσο μερικών ανταγωνιστών του. Το ίδιο ισχύει και με τις αναρτήσεις, που δεν έχουν ιδιαίτερα μεγάλες διαδρομές, με αποτέλεσμα το X-Max 250 να νιώθει αδυναμία σε κακούς δρόμους γεμάτους λακκούβες. Σε δρόμους αντίστοιχης ποιότητας υποφέρουν όμως και οι πολύ μεγάλες πλαστικές επιφάνειες. Τα φρένα του είναι ικανοποιητικά και ας μην έχουν συνδυασμένη πέδηση. Κατά τ' άλλα, το περήφανο scooter της Yamaha μπορεί να κινηθεί ακόμα και γρήγορα, με εκπληκτική ευκολία και παραδειγματική συμπεριφορά. Είναι σταθερό, σχεδόν ακλόνητο, απόλυτα ευθύβολο και αρκετά γρήγορο, τόσο στις ευθείες όσο και στις στροφές. Η αίσθηση από το δρόμο είναι καλή και ο κινητήρας του όση ώρα και να λειτουργεί, δηλώνει ακμαίος.
Εμφάνιση: Από Ιταλική πένα
Καλό το μπροστινό φρένο του X-Max, όχι όμως και το καλύτερο.
Το X-Max 250 είναι ένα όμορφο, απόλυτα συμμετρικό και αρμονικό scooter. Και χωρίς να έχει σχεδιαστικές υπερβολές κερδίζει αμέσως τα πρώτα θετικά σχόλια, χάρη στη μεγάλη και επιβλητική του σέλα, τη μεγάλη ζελατίνα, τα όμορφα όργανα, τα καλοσχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, τις μεγάλες χειρολαβές και την φαινομενικά, τουλάχιστον αρχικά, εξαιρετική ποιότητα κατασκευής. Ανήκει στα scooter με όρθια θέση οδήγησης, επιτρέποντας στον αναβάτη να έχει τον απόλυτο έλεγχο. Η σέλα είναι πραγματικά τεράστια, τόσο και για τον οδηγό όσο και για το συνοδηγό. Και από κάτω της ίσως κρύβεται ένας από τους μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους που έχουν υπάρξει ποτέ σε scooter.
Κινητήρας: Προδιαγραφές Japan
Ο κινητήρας του X-Max 250 κάποτε κινούσε το Majesty 250. Και έχοντας αποδείξει την αξιοπιστία του, ο μονοκύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας βρήκε καταπληκτική εφαρμογή και πάνω στο X-Max 250, αποτελώντας ένα από τα πιο δυνατά του σημεία. Δουλεύει αθόρυβα, ακούει αμέσως στο γκάζι, δεν έχει κραδασμούς και αν οι συνθήκες οδήγησης παραμένουν σε φυσιολογικά επίπεδα, καίει πραγματικά πολύ λίγο. Ο τρόπος που αποδίδει είναι γραμμικός και ομαλός. Το CVT έχει ήπιο χρονισμό και δεν επιτρέπει ποτέ στον κινητήρα να ανεβάσει υπερβολικά πολλές στροφές παρά μόνο πλησιάζοντας την τελική του.

 
 Παρουσίαση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
SYM GTS 250
Yamaha X-Max 250
Piaggio X8 250
Aprilia Atlantic 250


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ