Κινητήρας Euro 5+ με ψεκασμό Continental και GT εργονομία Δικάναλο ABS της Bosch και σύστημα A.L.E.H Έγχρωμη ψηφιακή LCD οθόνη και 28 λίτρα αποθηκευτικό χώρο Τιμή στα 2.895 ευρώ, οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου
Μόλις 83 κιλά, “καίει” μισό ευρώ τα 100χλμ Χώρος για full face και επίπεδο πάτωμα 3 Riding Modes και λειτουργία όπισθεν Vintage σχεδιασμός και τιμή 1.058 ευρώ
Αναβαθμισμένη έκδοση ΕVO, με κλασικές Bobber γραμμές V-Twin κινητήρα 296cc ισχύς 30 ίππων με 160χλμ/ώρα τελική Κατανάλωση 3,7λ/100χλμ με 330 χιλιόμετρα αυτονομία Ιδανικό για Α2 κατηγορία στα 5.599 ευρώ
- Κινητήρας 25,8 ίππων με κατανάλωση 3,3 λτ./100 χλμ. - Αναρτήσεις KYB και φρένα J.Juan με δικάναλο ABS. - TFT οθόνη 5", θερμαινόμεα γκριπ και Traction Control. - Ανετη θέση οδήγησης και ροπή από χαμηλά.
- Δικύλινδρος κινητήρας 799cc με απόδοση 95 αλόγων. - Το ελαφρύτερο της κατηγορίας του, μόλις 191 κιλά γεμάτο. - TFT οθόνη, αλουμινένια κάγκελα, ποδιά και σχάρα. - Στα 8.395 ευρώ θα ταρακουνήσει τον ανταγωνισμό.
Θέτοντας τον πήχη επιδόσεων και αυτονομίας σε επίπεδα βενζινοκίνητων μοντέλων, το Tiger είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο GT Scooter που έρχεται στην αγορά μας, υποσχόμενο περισσότερους ρόλους και κρατώντας χαμηλά το κόστος χρήσης.
SYM JET 14 EVO: Υποψήφιο για Best Scooter by LS2
Daytona Dyneta 50SM: Yποψήφιο για Best Electric by LS2
Hyosung Bobber 300 Evo: Υποψήφιο για Best Commuter by LS2
Morbidelli SC300-Test
Kove 800 X Pro - Test
EFUN Tiger - Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr