SYM JET 14 EVO: Υποψήφιο για Best Scooter by LS2

SYM JET 14 EVO: Υποψήφιο για Best Scooter by LS2

Κινητήρας Euro 5+ με ψεκασμό Continental και GT εργονομία
Δικάναλο ABS της Bosch και σύστημα A.L.E.H
Έγχρωμη ψηφιακή LCD οθόνη και 28 λίτρα αποθηκευτικό χώρο
Τιμή στα 2.895 ευρώ, οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου

Daytona Dyneta 50SM: Yποψήφιο για Best Electric by LS2

Daytona Dyneta 50SM: Yποψήφιο για Best Electric by LS2

Μόλις 83 κιλά, “καίει” μισό ευρώ τα 100χλμ
Χώρος για full face και επίπεδο πάτωμα
3 Riding Modes και λειτουργία όπισθεν
Vintage σχεδιασμός και τιμή 1.058 ευρώ

Hyosung Bobber 300 Evo: Υποψήφιο για Best Commuter by LS2

Hyosung Bobber 300 Evo: Υποψήφιο για Best Commuter by LS2

Αναβαθμισμένη έκδοση ΕVO, με κλασικές Bobber γραμμές
V-Twin κινητήρα 296cc ισχύς 30 ίππων με 160χλμ/ώρα τελική
Κατανάλωση 3,7λ/100χλμ με 330 χιλιόμετρα αυτονομία
Ιδανικό για Α2 κατηγορία στα 5.599 ευρώ

Morbidelli SC300-Test

Morbidelli SC300-Test

- Κινητήρας 25,8 ίππων με κατανάλωση 3,3 λτ./100 χλμ.
- Αναρτήσεις KYB και φρένα J.Juan με δικάναλο ABS.
- TFT οθόνη 5", θερμαινόμεα γκριπ και Traction Control.
- Ανετη θέση οδήγησης και ροπή από χαμηλά.

Kove 800 X Pro - Test

Kove 800 X Pro - Test

- Δικύλινδρος κινητήρας 799cc με απόδοση 95 αλόγων.
- Το ελαφρύτερο της κατηγορίας του, μόλις 191 κιλά γεμάτο.
- TFT οθόνη, αλουμινένια κάγκελα, ποδιά και σχάρα.
- Στα 8.395 ευρώ θα ταρακουνήσει τον ανταγωνισμό.

EFUN Tiger - Test

EFUN Tiger - Test

Θέτοντας τον πήχη επιδόσεων και αυτονομίας σε επίπεδα βενζινοκίνητων μοντέλων, το Tiger είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο GT Scooter που έρχεται στην αγορά μας, υποσχόμενο περισσότερους ρόλους και κρατώντας χαμηλά το κόστος χρήσης.

Ροη Ειδησεων

Υποστηρικτες