net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Με τα...σωστά χρώματα η F3 800 δείχνει πιο εντυπωσιακή από ποτέ.

Η παραγωγή της AGO θα περιοριστεί στις 300 μοτοσικλέτες.

Το χρυσό κυριαρχεί σε πλαίσιο, απολήξεις εξατμίσεων και τροχούς.

Η ασημένια πλάκα με τον αύξοντα αριθμό πάνω στην τιμονόπλακα.

Τα billet αλουμινένια μαρσπιέ.

Το νο. 1 του Agostini στο εμπρός φτερό που έχει φτιαχτεί από ανθρακονήματα.

O μεγάλος «Ago» βάζει την υπογραφή του!

MV Agusta F3 800: Νέα έκδοση «AGO»

Μία F3 800 αφιερωμένη στον θρύλο των αγώνων ταχύτητας και 15 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στα GP, Giacomo Agostini, δημιούργησε η ιταλική εταιρία και έκανε τα…σάλια μας να τρέχουν!

 
Ο μεγάλος Ιταλός αναβάτης έχει γράψει με χρυσά γράμματα το όνομά του στην ιστορία των αγώνων και φυσικά της MV Agusta και βοήθησε όσο κανένας άλλο στο χτίσιμο του θρύλου της ιταλικής εταιρίας τις 10ετίες του 60 και 70. Από τα 15 παγκόσμια πρωταθλήματα που κατέκτησε συνολικά τα επτά τα πήρε σερί στα «500» στη σέλα των ιταλικών μοτοσικλετών ενώ άλλα έξι σερί ήρθαν παράλληλα πάλι με την MV Agusta στην κατηγορία των 350 κ.εκ!

H MV Agusta ονομάζει χαϊδευτικά την ειδική έκδοση της F3 800, «πρωταθλητή» και η παραγωγή της θα περιοριστεί στις 300 μοτοσικλέτες για όλο τον κόσμο.

Η «AGO» ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις της F3 800 σε αρκετά σημεία. Πρώτα από όλα από την «παραδοσιακή» tricolore βαφή  του φέρινγκ και το χρυσό χρώμα που κάνει την εμφάνισή του στους τροχούς και στο πλαίσιο. Το εμπρός φτερό και ο πίσω λασπωτήρας είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα ενώ μπροστά έχει τοποθετηθεί και ένα αυτοκόλλητο με «Το No1».

Η «AGO» είναι εξοπλισμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας όσον αφορά την ενεργητική της ασφάλεια καθώς διαθέτει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης πίσω τροχού οχτώ σταδίων, το οποίο απενεργοποιείται, αλλά και σύστημα ελέγχου ανύψωσης του πίσω τροχού ώστε να τον διατηρεί σε επαφή με το έδαφος σε ακραίο φρενάρισμα. Στον εξοπλισμό της περιλαμβάνεται και η τελευταίας γενιάς μονάδα ABS (MP9) της Bosch η οποία διαθέτει και λειτουργία «race ABS» με το σύστημα αντιπλοκαρίσματος να επεμβαίνει μόνο στον εμπρός τροχό. Παράλληλα η F3 800 φέρει και τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις για τον κινητήρα ώστε να προσαρμόζεται η απόδοση του τελευταίου ανάλογα με τις συνθήκες.

¶λλες λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν είναι οι μονομπλόκ και ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες δαγκάνες της Brembo και τα αλουμινένια μαρσπιέ που έχουν φτιαχτεί από ένα ενιαίο κομμάτι. Οι ζάντες είναι σφυρήλατες αλουμινίου και σε σχέση με το «στάνταρ» μοντέλο είναι δύο κιλά ελαφρύτερες ενώ η βάση της πινακίδας έχει αντικατασταθεί από μία πιο «σπορ».

Ανάμεσα στις «ιδιαιτερότητες» της μοτοσικλέτας είναι και η ασημένια πλάκα στην περιοχή του τιμονιού που φέρει τον αύξοντα αριθμό της αλλά και η υπογραφή από το χέρι του ίδιου του Agostini στο ρεζερβουάρ της! Τις F3 800 AGO θα συνοδεύει και ένα πιστοποιητικό γνησιότητας επίσης υπογεγραμμένο από τον Agostini.

Όσον αφορά στην απόδοση του εν σειρά τρικύλινδρου των 148 ίππων η ιταλική εταιρία δεν ανακοίνωσε αλλαγές.

Η τιμή της μοτοσικλέτας για τις ευρωπαϊκές αγορές ξεκινά από τα 23.990 ευρώ και αυξάνεται ανάλογα με τους φόρους σε κάθε χώρα, σύμφωνα με την MV Agusta.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ