Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
To Bobber Bonneville της Triumph

To Bobber Bonneville της Triumph

  • Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
  • Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
  • Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
  • Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
  • Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
  • To Bobber Bonneville της Triumph

Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα

Regnancy RX7 το όνομά της
Με λάστιχο 240 χλστ πίσω και ανεστραμμένο πιρούνι
Κινητήρας 650cc με 70 άλογα και βάρος 230 κιλών
Θα έρθει στην Ευρώπη, πόσο θα κοστίζει;

Regnancy RX7 το όνομά της

Με την αναζήτηση της Regnancy Motorcycles στο διαδίκτυο, το πιο πιθανό είναι να βρει κάποιος συμβουλές για το πως μπορείς να οδηγήσεις μοτοσυκλέτα κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης (λόγω της αγγλικής λέξης pregnancy). Η μηχανή αναζήτησης δυσκολεύεται να βρει αυτή την "φτιαχτή" λέξη, το "Regnancy" δηλαδή, αλλά η εταιρεία από την Κίνα έχει κάτι νέο να μας δείξει. Η μοτοσυκλέτα στην οποία αναφερόμαστε είναι μία Bobber με κλασικό σχεδιασμό, που αποκτά ένα "στρογγυλεμένο" ρεζερβουάρ στο οποίο μάλιστα υπάρχει ένα γραφικό με την σημαία του Ηνωμένου Βασιλείου, μία μονή "αιωρούμενη" σέλα και στρογγυλό προβολέα και πίνακα οργάνων. Φαίνεται ότι το RX7 έχει δανειστεί πολλά από τα στοιχεία του Bobber της Tiumph σχεδιαστικά, ενώ το όνομά της παραπέμπει σε ένα θρυλικό τετράτροχο της Mazda με Wankel σωθικά.   

Με λάστιχο 240 χλστ πίσω και ανεστραμμένο πιρούνι

Το Regnancy RX7 είναι αρκετά πιο φαρδύ στο πίσω μέρος από το Triumph Bonneville Bobber, αφού στον χυτό αλουμινένιο τροχό του στο ψαλίδι, βρίσκεται ένα ελαστικό πλάτους 240 χλστ. Μπροστά υπάρχει επίσης κάτι διαφορετικό και αυτό είναι το πιρούνι, που αντί για συμβατικό είναι ανεστραμμένο της εταιρείας USD, όπως επίσης και τα φρένα που αποτελούνται από δύο δισκόφρενα και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες. Τα στοιχεία αυτά δεν μένουν μόνο στην ικανοποίηση της αισθητικής, αλλά βελτιώνουν την οδηγική απόλαυση και την ασφάλεια.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κινητήρας 650cc με 70 άλογα και βάρος 230 κιλών

Όσον αφορά τον κινητήρα όμως, το RX7 είναι αρκετά μικρότερο σε σχέση με το Triumph. Στο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιό του βρίσκεται ένας δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας που σύμφωνα με τα μέσα της Κίνας προέρχεται από την CFMOTO. Στο RX7 αποδίδει 70 άλογα και 62 Nm ροπής, νούμερα αρκετά καλά για τα κυβικά του. Το βάρος της όμως κάνει την ζυγαριά να "αναστενάξει", αφού τα 230 κιλά της, είναι αρκετά για μία μοτοσυκλέτα μεσαίας κατηγορίας και ένα μέρος αυτών αποδίδεται στο μεγάλο ελαστικό πίσω και ό,τι αυτό προϋποθέτει (μεγαλύτερη ζάντα, πιο ογκώδης κατασκευή ψαλιδιού κ.ο.κ.)

Θα έρθει στην Ευρώπη, πόσο θα κοστίζει;

Το Bobber RX7 της Regnancy με το φαρδύ πίσω λάστιχο πωλείται στην Κίνα έναντι 42.800 Yuan, τα οποία αντιστοιχούν σε περίπου 5.600 ευρώ. Δεν περιμένουμε να το δούμε στην Ευρώπη αφού τέτοιες μοτοσυκλέτες με "ξεχωριστά" χαρακτηριστικά (όπως το 240 χλστ ελαστικό) κατασκευάζονται μόνο για την εγχώρια αγορά συνήθως. Ταυτόχρονα με το 650, φαίνεται πως η εταιρεία έχει ετοιμάσει και ένα αντίστοιχο μοντέλο στα 350cc με V2 διάταξη κινητήρα όμως.