net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

ON - (off) ή (on) - OFF;

Από σήμερα το mototriti.gr εγκαινιάζει μία νέα λειτουργία «αμφίδρομης» επικοινωνίας μεταξύ ημών και υμών. Σε επιλεγμένα νέα θα υπάρχει πλέον η δυνατότητα ανάρτησης των δικών σας σχολίων, μέσω μιας απλής διαδικασίας. Η γνώμη σας μετράει και θέλουμε να την καταθέσετε!

 
Οι μοτοσικλέτες παντός δρόμου (on-off) κατέχουν ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς στην χώρα μας. Παρ΄ όλο που στο διάστημα των τελευταίων χρόνων η κατηγορία πλησίασε περισσότερο προς την άσφαλτο, σιγά-σιγά η κατάσταση αλλάζει με την παρουσίαση μοντέλων που επαναπροσδιορίζουν την κατηγορία στο ιδανικό 50-50 μεταξύ ασφάλτου και χώματος.

ΤοYamaha Tenere XT660Z και το BMW F800GS, αποτελούν τους εκπροσώπους μιας νέας πιο «χωμάτινης» τάσης στα on-off, υπενθυμίζοντας σε κατασκευαστές και αναβάτες τον πραγματικό λόγο για τον οποίο δημιουργήθηκαν αυτές οι μοτοσικλέτες.

Από την άλλη, μοντέλα όπως τα Ducati Multistrada 1100 & 620, Triumph Tiger 1050 και Kawasaki Versys 650, αποποιούνται κάθε εκτός δρόμου προσανατολισμό, καθιστώντας ξεκάθαρο πως το πεδίο δράσης τους είναι η άσφαλτος και μόνο.

Ποιο πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον της κατηγορίας των on-off;

 
  • svmav...

    Δε ξερω το μέλλον, αυτό που θέλω και υποστηρίζω είναι το on-OFF (τύπου KTM). Μπορεί το +95% της χρήσης που κάνω να είναι εντός, αλλά η ποιότητα είναι στο υπόλοιπο 5%. Όλη η διασκέδαση είναι εκεί.

     
  • gkots...

    OFF ΚΑΙ ΠΑΛΙ OFF ΑΛΛΟΣΤΕ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑΚΑΒΑΛΑΣ ΟΝΝ-ΟFF ΟΤΑΝ ΚΙΝΙΣΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ?ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΘΡΑΥΣΗ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ BMW GS ΚΑΙ ΑΝΑΒΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΤΕΝΕRΕ.ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΟΙ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ?ΠΑΡΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ SΤRΕΕΤ.

     
  • trull...

    κακα τα ψεματα,η συντριπτικη πλειοψηφια ολων οσων εχουμε οn-off,κινουμαστε εντος δρομου.Σε μια εποχη που η ανοικοδομηση καλπαζει κ οι πολεις μας επεκτεινονται αδιακοπα,το χωμα δινει τη θεση του στην ασφαλτο.Οι εταιριες το βλεπουν αυτο κ η καθεμια κανει την δικη της προταση.Παντως ειναι παρηγορο το οτι ακομα παραγονται μοτο οπως το νεο Tenere η το F800GS τα οποια μπορουν να κινηθουν στο χωμα με αξιωσεις απο ενα μεσο οδηγο,ο οποιος θα ζοριζοταν ισως απο ενα R1200GS η ενα 990KTM.

     
  • satos...

    Και βέβαια το μέλλον είναι στα ασφάλτινα ( άσχετα αν έχουν την εξάτμιση χαμηλά ή ψηλά ). Που να φανταστεί η παγκόσμια αγορά ότι εμείς εδώ φτιάχνουμε νέους ασφάλτινους δρόμους με χωμάτινες προδιαγραφές...χε χε...χε...

     
  • vgeor...

    Χμμμ.... στα μεγάλα ( 1000-1200 ) ψηφίζω ΟΝ-off δαγκωτό λόγω κυβισμού , βάρους , κόστους κ.λ.π. , αλλά στη μικρότερη κατηγορία ( 650-800) μάλλον θα πρέπει να "σπάσει" στα δύο και να εξελιχθούν αυτόνομα οι on - OFF & ON - off με το δυνατόν περρισότερα κοινά στοιχεία για συγκράτηση του κόστους χωρίς αυτό να αποβεί μοιραίο στην αυτονόμηση. Και βέβαια όταν μιλάμε για χώμα , όχι κάτι πολύ παραπάνω απο αυτό που μπορεί να κάνει το νέο tenere , μη γελιώμαστε εε????

     
  • vag_b...

    Προσωπικά πιστεύω ότι ποτέ στην αγορά δεν υπήρχαν πραγματικές μηχανές οn-off ούτε καν τα ΚΤΜ (που ήταν πραγματικά για χώμα αν και τα έβαζαν και στον δρόμο). Είναι πολύ δύσκολο για να επιτευχθεί γιατί είναι διαφορετικές οι προδιαγραφές. Θα έπρεπε να γίνει μια κατηγορία για δρόμους και μία για χώμα. Δοκιμάστε να βάλεται μια Varadero 1000 στο χώμα - ένα λάθος και η ζημιά θα είναι μεγάλη. Πρέπει να είναι ξεχωριστά. Στην χώρα μας αυτοί που έχουν on-off το 90% χρησιμοποιούν τους δρόμους και το υπόλοιπο 10% το χώμα (αν και με τόσους κατσικόδρομους, π.χ. εθνικές, αλλάζουν οι αναλογίες). Βασικά είναι στο τί θέλει ο καθένας αν και γενικότερα ο Έλληνας προτιμά τις πιο sport καταστάσεις

     
  • basta...

    Πιστευω οτι το μελλον ειναι ON-off και μαλιστα λαμπρο! Ειναι μοτο που μπορεις να πας στην δουλεια σου, την βολτα σου, την εκδρομη σου, με μεγαλη ανεση και ασφαλεια, εφοσον ξερεις τι καβαλας. Μπορεις ακομα να κανεις τα ταξιδακια σου με 2ο ατομο, να εχεις μονιμα μια βαλιτσα πισω για τα καθημερινα μικροπραγματα η" 3 βαλιτσες και 1 tankbag για μια μικρη μετακομιση. Κριμα που δεν παραγωνται και σε μικροτερους κυβισμους Για τα παραπανω και πολλα αλλα κατεχουν και τοσο μεγαλο μεριδιο πωλησεων εν αντιθεση με τα on-OFF που κατα την γνωμη μου ειναι ψηλα, αβολα για καθημερινες και μεγαλες διαδρομες και ΚΑΘΟΛΟΥ OFF λογω εξωφρενικου βαρους και κυβισμου, γεματα με διαφορα μπιχλιμπιδια που θα στοιχισουν μια περιουσια στο πρωτο πεσιμο (πραγμα δεδομενο οδηγωντας αληθινα off)

     
  • athan...

    Συμπληρώνων στο σχόλιο του chris... ότι το marketing οδήγησε το on - off στο να γίνουν όρθια on, διότι τα περισσότερα on - off του παρελθόντος δεν έχουν πατήσει ποτέ σε χώμα. Το αγοραστικό κοινό είναι yappis οι οποίοι τα αγοράζουν για λόγους prestige. Και όσοι θα ήθελαν να τα βάλουν σε χώμα, το αποφεύγουν διότι με 200+ kgr, σε μια μηχανή αξίας 12.000€ τουλάχιστον, είναι καλύτερα να αποφύγει κανείς τις κακοτοπιές. Μια πτώση θα κοστίσει πολλά, τουλάχιστον σε υλικές ζημιές.

     
  • Chris...

    Πιστευω οτι μαλλον ειναι περισσοτερο θεμα του marketing οι κινησεις που κανουν οι εταιρειες. Μεχρι πριν λιγο καιρο μονο η ΚΤΜ προσφερε πραγματικες μοτοσικλετες on-off, αλλιως η θα επρεπε να αγορασεις καθαροαιμο enduro, η καποιο απο τα σχεδον ασφαλτινα on-off που υπηρχαν στην αγορα. Πλεον τα μηχανακια που δεν πανε στο χωμα εχουν 17ρες ζαντες και ελαστικα διαστασεων δρομου. Απλα ειναι street με πιο βολικη - ορθια θεση οδηγησης. Θετικο πιστευω πως στην κατηγορια παρουσιαστηκαν μηχανακια που ειναι πραγματικα ικανα για κινηση σε ασφαλτο και χωμα. Ειδικα στην Ελλαδα, ταιριαζουν παρα πολυ.

     

????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ