net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Μπορεί στην κατηγορία Factory η Kawasaki να έχασε τον τίτλο του WSBK το 2014, όμως ο David Salom, τους χάρισε το πρωτάθλημα στην κατηγορία Evo.

Για το 2015, ο αναβάτης από τη Μαγιόρκα θα αποτελέσει τον τρίτο "πράσινο" πιλότο, πίσω από το εργοστασιακό ντουέτο των Tom Sykes και Jonathan Rea.

Δορυφορική ομάδα Kawasaki WSBK

Η Team Pedercini Racing εντάσσεται στους κόλπους της Kawasaki Racing Team (KRT) ως δορυφορική ομάδα για το πρωτάθλημα WSBK της επόμενης χρονιάς, ανακοινώνοντας τον μοναδικό αναβάτη της για το 2015.

 
Το όνομα αυτού David Salom, παγκόσμιος πρωταθλητής 2014 για την υποκατηγορία Evo με την ομάδα KRT Evo Challenge. Η επιτυχημένη του σεζόν στη σέλα του Evo ZX-10R αναμφίβολα έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιλογή του για να συνεχίσει με την ίδια εταιρεία και στη νέα σεζόν.

Αυτή τη φορά ωστόσο η KRT πρωτοτυπεί για τα δεδομένα της, υιοθετώντας τη συνδυαστική συνταγή της εργοστασιακής ομάδας μαζί με μια δορυφορική. Σε αυτή την αλλαγή βέβαια βοήθησε πολύ και η εξαφάνιση της κατηγορίας EVO για το 2015. Ο ρόλος του δορυφόρου ανελήφθη από την Team Pedercini Racing, δηλαδή την εξαιρετικά έμπειρη από SBK ομάδα Volta Madovana υπό την ηγεσία του Lucio Pedercini. Για τον Ιταλό μάνατζερ ο Salom δεν είναι άγνωστος, καθώς ο 30χρονος αναβάτης από τη Μαγιόρκα έχει αγωνιστεί ξανά με την ομάδα του το 2009 και το 2012.

Ο Ισπανός δήλωσε τη μεγάλη του χαρά που θα βρεθεί στη σέλα μιας σαφώς πιο ανταγωνιστικής μοτοσυκλέτας συγκριτικά με πέρυσι: «Είμαι πολύ χαρούμενος που ξαναβρίσκομαι στην Team Pedercini. Αυτή τη φορά θα είναι διαφορετικά γιατί θα οδηγώ μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, είμαι αναβάτης της Kawasaki Motors Europe και θα έχω δίπλα μου κάποιους ανθρώπους που με βοήθησαν πολύ τη φετινή χρονιά. Δουλεύουμε για να στήσουμε μια πολύ φιλόδοξη ομάδα και να φέρουμε σπουδαία αποτελέσματα. Η Team Pedercini έχει αποδείξει την ισχυρή αφοσίωσή της στον εκάστοτε στόχο και μαζί της φέτος ξεκινάμε τρόπον τινά μια ‘χρονιά μηδέν’, με πολλές αλλαγές.»

Για όσους δεν το γνώριζαν, η χρονιά του 2014 στο WSBK ήταν μεταβατική με δύο υποκατηγορίες, Factory και Evo, να τρέχουν μαζί ως Superbikes. Οι μεν Factory ήταν οι γνωστές μας εργοστασιακές Superbikes με τις εκτεταμένες και πανάκριβες μετατροπές, οι δε Evo είχαν πολύ λιγότερες επιτρεπτές αποκλίσεις από τη μορφή παραγωγής. 

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της διοργανώτριας Dorna, οι Factory πλέον εκλείπουν και όλες οι συμμετοχές στο πρωτάθλημα θα είναι πιο κοντά στη λογική των περσινών Evo, με κοινά ηλεκτρονικά για όλους, χωρίς πλέον διαχωρισμούς σε υποκατηγορίες. Όλα αυτά προκύπτουν από μια μακρά περίοδο διαπραγματεύσεων και ζυμώσεων με στόχο να περιοριστούν τα κόστη συμμετοχής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και να καταστούν πλέον ασορτί με το ευρύτερο οικονομικό κλίμα -ή κλάμα αν προτιμάτε.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ