Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το πλαίσιο του AC525X είναι ατσάλινο σωληνωτό και σύμφωνα με την εταιρεία είναι κατασκευασμένο με την χρήση σύγχρονων τεχνολογιών κοπής και ρομποτικής συναρμολογήσεις. Έτσι προσφέρει την απαραίτητη ακαμψία-συμπεριφορά στον δρόμο και συνεργάζεται πολύ καλά με τις αναρτήσεις της εταιρίας Kayaba. Εμπρός εφοδιάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 mm και 151 mm διαδρομής και πίσω με μονό αμορτισέρ διαδρομής 140 mm. Τo σύστημα πέδησης είναι της εταιρείας Nissin και αποτελείται από διπλά δισκόφρενα εμπρός, με πλευστούς δίσκους τύπου «μαργαρίτα» και πίσω με δίσκο του ίδιου τύπου. Το δικάναλο ABS φέρει την υπογραφή της Bosch και επιβραδύνει με ασφάλεια τους τροχούς 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω με τις διαστάσεις των ελαστικών τους να είναι: 110/80-19 και 150/70-17 αντίστοιχα, με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα Metzeler Tourance.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    Σελίδα 1Voge AC525X – Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.