Τιμή: 13.490 ευρώ
Το 1000άρι Versys είναι από εκείνες τις μοτοσικλέτες που, ενώ φαίνονται ότι κινούνται στα…πολιτικώς ορθά πλαίσια μιας κατηγορίας, καταφέρνουν να αλλάξουν πλήρως την εικόνα που έχει ο αναβάτης, ύστερα από λίγα μόλις χιλιόμετρα. Τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά του συστήματα αφήνουν πολύ χώρο για παιχνίδια, ο κινητήρας εξιτάρει, τόσο με τον ήχο, όσο και την απόδοσή του και η θέση οδήγησης εντυπωσιάζει, τόσο για την άνεση που προσφέρει, όσο και για τον έλεγχο. Το Versys παρά τα 1000 κ.εκ. μπορεί άνετα να χαρακτηριστεί καθημερινό και σίγουρα ταξιδιάρικο, αφού τα καταφέρνει εξαιρετικά, τόσο στην εθνική, όσο και στον επαρχιακό.
Ειδικά σε δρόμο με στροφές η μοτοσικλέτα της Kawasaki θα κινηθεί με ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό. Το πιρούνι αν και απορροφά σωστά τις ανωμαλίες παρουσιάζεται κάπως απόμακρο ως προς την πληροφόρησή του. Ωστόσο, αν το εμπιστευτείτε και εκμεταλλευτείτε την πολύ καλή θέση οδήγησης και το στιβαρό πλαίσιο θα δείτε ότι μπορεί να τα καταφέρει εξαιρετικά και υπό πίεση. Στην πόλη, τέλος, το Versys παρουσιάζεται εξίσου ικανό και ένα από τα πιο ευχάριστα 1.000άρια της αγοράς. Ο κινητήρας περιορίζει τις αλλαγές σχέσεων στο ελάχιστο, η όρθια θέση οδήγησης και το πλούσιο αφρώδες της σέλας προσφέρουν τα απαραίτητα επίπεδα άνεσης και το φαρδύ τιμόνι κάνει εύκολους τους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα, εκτός και αν τα τελευταία βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους.
Κινητήρας: 4T, 4Κ, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.043
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 116,3/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 10,4/7.700
Βάρος (κιλά, πλήρες): 239
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr