O αναβάτης από την Β. Ιρλανδία βρίσκεται σε συζητήσεις, με αρκετές ομάδες που συμμετέχουν στην κορυφαία κατηγορία αγώνων. Το καλοκαίρι που μας πέρασε ανάμεσα σε αυτές ήταν και η Ducati (εκεί όπου βρίσκεται το πρώην αφεντικό του, στο WSBK και την Aprilia, Gigi Dall’Igna), η Aprilia (από τη θητεία του εκεί στο WSBK) αλλά και η Suzuki (έχει δοκιμάσει ήδη δύο φορές τη MotoGP μοτοσικλέτα των Ιαπώνων). Ωστόσο, στην ανακοίνωση της Voltcom Crescent Suzuki δεν έγινε γνωστό που θα καταλήξει τελικά ο Laverty του χρόνου. Οι τελευταίες φήμες τον συνδέουν με τις Drive M7 Aspar (μοτοσικλέτα Honda) , NGM Forward Racing (μοτοσικλέτα Yamaha) και Pramac (Ducati). O ίδιος σε δηλώσεις του στον Τύπο θα προτιμούσε να συνεχίσει με την Aspar, γιατί η μοτοσικλέτα της Honda ταιριάζει καλύτερα στο οδηγικό του στιλ.
Σχετικά με την αλλαγή στην πορεία της καριέρας του ο Laverty δήλωσε: «Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω όλους στη Voltcom Crescent Suzuki για τις προσπάθειές τους αυτή τη σεζόν. Είναι μια ομάδα που εργάζεται απίστευτα σκληρά και μοιραζόμαστε την ίδια επιθυμία για νίκη. Ξεκινήσαμε τη χρονιά με φανταστικό τρόπο με μία νίκη στο Phillip Island, κάτι που δεν το περίμενε κανείς από εμάς. Ακόμη και αν τα αποτελέσματα δεν ήταν πάντα αυτά που θέλαμε, πέρασα πραγματικά υπέροχα δουλεύοντας με την ομάδα και το GSX-R, υπάρχει πολύ μεγάλη δυναμική εδώ. Έχουμε ακόμη δύο γύρους και ο στόχος μου είναι να ανέβω ξανά στο βάθρο πριν μετακομίσω στο MotoGP.»
Από την πλευρά της Voltcom Crescent Suzuki Suzuki, o διευθυντής της ομάδας, Paul Denning, δήλωσε: «Θέλαμε να συνεχίσουμε με τον Eugene και το 2015 αλλά την ίδια στιγμή καταλαβαίνουμε απόλυτα την επιθυμία του να αγωνιστεί στο MotoGP. Ήταν πραγματική απόλαυση να δουλεύουμε μαζί και αν και μας κυνηγούσε η κακοτυχία ο Eugene, έδωσε σε εμάς και τη Suzuki μερικές πολύ ξεχωριστές στιγμές, μέσα σε αυτές φυσικά και η νίκη στο Philip Island…του ευχόμαστε όλοι ό,τι καλύτερο για το επόμενο στάδιο της καριέρας του…ας ελπίσουμε ότι θα τελειώσουμε αυτή τη σεζόν όσο δυνατά ξεκινήσαμε!»
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr