Το Omega αποτελεί την τρίτη κατά σειρά δημιουργία της εταιρείας Sbay με έδρα στην περιοχή του Καντίθ της νότιας Ισπανίας, δυο βήματα από το Γιβραλτάρ. Για τον Sergio Bayarri (εκ των αρχικών του οποίου προκύπτει το όνομα της εταιρείας) ο στόχος είναι η σχεδίαση μοτοσικλετών που να ξεχωρίζουν αισθητικά δίχως να στερούνται πρακτικότητας για τον τελικό πελάτη.
Χτισμένη γύρω από τον κινητήρα Revolution της Harley-Davidson, γνωστό μας από τη σειρά των V-Rod, στη στοκ μορφή του με 1247 κ.εκ. και απόδοση 125 ίππων, η πιο πρόσφατη δημιουργία της Sbay επενδύει στις ικανότητές της στις εργαλειομηχανές CNC, καθώς τα περισσότερα κομμάτια της μοτοσικλέτας είναι φτιαγμένα από την ίδια από ελαφρύ κράμα αλουμινίου. Το ασυνήθιστο πλαίσιο προέρχεται από ένα ενιαίο μπλοκ αλουμινίου 7075 και με το χαρακτηριστικό σχήμα του βαπτίζει ουσιαστικά τη μοτοσικλέτα ως Ωμέγα (Omega). Από το ίδιο υλικό έχει προέλθει και το μπροστινό σύστημα που κατασκευάστηκε σε συνεργασία με τη Σουηδική ISR – ουσιαστικά δουλεύοντας στην εμφάνιση του hub center μπροστινού NS2 που κατασκευάζει και πουλάει η ISR.
Μπροστά και πίσω από το κεντρικό πλαίσιο η κατασκευή συμπληρώνεται με δύο υποπλαίσια από ανθρακόνημα, ενώ ο λοιπός εξοπλισμός επιλέγεται επίσης από τα πάνω ράφια της παγκόσμιας αγοράς. Όλες οι αναρτήσεις έχουν ανατεθεί στην Ohlins, τα φρένα στη Brembo, οι εξατμίσεις είναι της Mivv, τα όργανα της Motogadget, ενώ τα υπόλοιπα χειριστήρια και περιφερειακά προέρχονται από τους – κάθε άλλο παρά φτηνούς – καταλόγους των Rizoma και ISR. Η μοτοσικλέτα βγαίνει από το εργαστήρι της Sbay ζυγίζοντας μόλις 190 κιλά και με μια έντονα εμπροσθοβαρή κατανομή βάρους, 55-45%.
Η εταιρεία ωστόσο συνεχίζει να πρωτοτυπεί και εκτός των τεχνικών χαρακτηριστικών. Όπως κάνει κάθε customizer που σέβεται τον εαυτό του, κατασκευάζει στα μέτρα και γούστα του πελάτη, προσφέροντας μια πληθώρα δυνατοτήτων σε ρυθμίσεις και εμφανισιακές επιλογές. Αυτός ο Ισπανός ωστόσο το πάει ένα βήμα παρακάτω. Στην ιστοσελίδα του ισχυρίζεται πως προσκαλεί τον πελάτη να επισκεφθεί την εταιρεία του για δύο μέρες με πληρωμένη διαμονή, να οδηγήσει στην τουριστική περιοχή της Ανδαλουσίας (όπου βρίσκεται η Sbay) και να σχηματίσει επιτόπου άποψη για το πώς θέλει στημένη την Omega του. Κι αν αυτό δεν ακούγεται αρκετά πρωτότυπο, ο κύριος Bayarri έχει ακόμη έναν άσο στο μανίκι: Προσφέρει στον πελάτη την ευκαιρία να λάβει μέρος στη συναρμολόγηση της μοτοσικλέτας του, μια διαδικασία που διαρκεί τρεις μέρες και θα τον φέρει δίπλα στον μηχανικό που κάνει την τελική συναρμολόγηση. Η Sbay Omega διατίθεται έναντι αντιτίμου που ξεκινά από τα 48,000 ευρώ, ποσό καθόλου ευκαταφρόνητο.
Γνωρίστε τη Sbay Motor Co. μέσα από το κανάλι της στο YouTube, αν και εκεί ακόμη δεν έχει ανέβει βίντεο σχετικό με το Omega παρά μόνο για τα προηγούμενα μοντέλα της. Επί τη ευκαιρία, προσέξτε τα ζουμερά σχόλια πελατών που αναζητούν τις μοτοσικλέτες που παρήγγειλαν μήνες πριν με βαρβάτες προκαταβολές και ακόμη περιμένουν. Προφανώς αυτοί δεν επέλεξαν να τις συναρμολογήσουν οι ίδιοι, ώστε να είναι σίγουροι πως θα… συναρμολογηθούν.
Νίκη του Bagnaia μετά από μάχες με Marquez στη Jerez
Apido νέα εξάτμιση High Up για Yamaha Crypton
Pro-Race εμπρόσθια δισκόπλακα με αισθητήρα ABS για Sym VF 185
Auvray σετ αλυσίδα 1700X13.5 και πέταλο Xtreme Mini
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr