Για μεγάλο χρονικό διάστημα, πολλές εταιρείες χρησιμοποιούσαν μια Royal Enfield ως βάση για τα δικά τους custom μοντέλα. Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ήταν ιδέα του Paul Carberry και κατασκευάστηκε από τους Ian και ο Paul Drysdale. Ο στόχος του μοντέλου Carberry-Enfield ήταν να δημιουργήσει μια «κλασική» βρετανικού στυλ μοτοσυκλέτα με ένα V-Twin κινητήρα, χωρητικότητας 1000 κ.εκ. Η ομάδα τροποποίησης χρησιμοποίησε όσο το δυνατόν περισσότερα μέρη από τη Royal Enfield. |
Το Carberry-Enfield αναμένεται να είναι ένα καλοσχηματισμένο cruiser με την εμφάνιση, την αίσθηση και τον ήχο μιας παραδοσιακής βρετανικής μοτοσυκλέτας. Η διαφορά σε αυτό το custοm είναι η τεχνολογία που φέρει και έτσι μπορεί να γίνει ένα πρακτικό και καθημερινό μεταφορικό σε λογική τιμή. Η γωνία των κυλίνδρων είναι 55 μοιρών κι επιλέχθηκε για το συνδυασμό στυλ, ισορροπίας και μηχανικής απλότητας. Οποιαδήποτε γωνία μικρότερη των 55 μοιρών απαιτεί μεγάλη τροποποίηση των κεφαλών του Royal Enfield για το καθαρισμό του καρμπιρατέρ. Eπιπλέον, κάποια χαρακτηριστικά δεν έχουν αλλάξει, ενώ άλλα έχουν βελτιωθεί. Το κάλυμμα του σώματος της standard Enfield έχει, επίσης, διατηρηθεί και ο συμπλέκτης Enfield είναι "ενισχυμένος". Ο συμβατός BS-IV κινητήρας σύντομα θα αποκτήσει ένα σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμου. Έχει χωρητικότητα 1.000 κ.εκ., ρουφάει βενζίνη 91 οκτανίων, αποδίδει 56.32 ίππους στις 4800 σ.α.λ. με 11 κιλά ροπής στις 5.250 σ.α.λ. Σύμφωνα με τον Carberry το custom μοντέλο είναι πιο ευέλικτο από αυτό της Harley με κινητήρα 1.202 κ.εκ. |
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr