Ειδικά στο ταξίδι, οι μεγάλες ταχύτητες μπορούν να προκαλέσουν ατύχημα σε μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου, αν ο οδηγός του αυτοκινήτου δε δει το μοτοσικλετιστή. Αντίστοιχα, στην πόλη, οι σπασμωδικές κινήσεις κάποιων οδηγών είναι ικανές να ξαπλώσουν εμάς και τη μοτοσικλέτα μας, πριν καλά-καλά το καταλάβουμε. Ποιοι είναι, λοιπόν, οι τρόποι που μας επιτρέπουν να προσπεράσουμε με ασφάλεια;
· Το ότι δεν πραγματοποιούμε ποτέ προσπέραση από δεξιά είναι μάλλον αυτονόητο και δε χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση.
· Κατά την προσπέραση, χρησιμοποιούμε όλη την ισχύ του κινητήρα μας, ώστε να την ολοκληρώσουμε όσο το δυνατό πιο γρήγορα.
· Δεν προσπερνάμε ποτέ, χωρίς να ανάψουμε φλας. Βασικό είναι, επίσης, να μην το ανάψουμε τελευταία στιγμή, ώστε να δώσουμε στον οδηγό του αυτοκινήτου την ευκαιρία να μας δει.
· Μια πολύ βασική προϋπόθεση μιας ασφαλούς προσπέρασης είναι η απόσταση. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να διατηρούμε μεγάλη απόσταση (πλαγίως) από το όχημα που προσπερνάμε.
· Συγκεκριμένα, στο ταξίδι θα πρέπει να υπολογίζουμε απόσταση ίση με το πλάτος μιας λωρίδας. Εξασφαλίζουμε έτσι ότι, ακόμη κι αν το αυτοκίνητο αλλάξει ξαφνικά λωρίδα, δε θα πέσει πάνω μας.
· Στην πόλη, από την άλλη, αν δεν έχουμε τη δυνατότητα να διατηρήσουμε τόσο μεγάλη απόσταση, φροντίζουμε απλά ώστε η πλάγια απόσταση ανάμεσα σε εμάς και το άλλο όχημα να είναι αρκετή, ώστε να μας επιτρέψει μανούβρες.
· Ακόμη πιο προσεκτικοί στο θέμα της απόστασης θα πρέπει να είμαστε στην περίπτωση που προσπερνάμε κάποια άλλη μοτοσικλέτα ή ποδήλατο.
· Παράλληλα, πριν προσπεράσουμε ένα όχημα, δεν κοιτάμε μόνο στα αριστερά, αλλά και στα δεξιά. Έτσι, θα δούμε εγκαίρως αν υπάρχει κάποιο εμπόδιο (διπλοπαρκαρισμένο αυτοκίνητο, άλλο δίκυκλο ή πεζός), το οποίο μπορεί να αναγκάσει τον οδηγό του αυτοκινήτου που προσπερνάμε να αλλάξει κατεύθυνση.
· Δεν κινούμαστε ποτέ ανάμεσα από δύο οχήματα την ώρα που επιχειρούμε προσπέραση. Ειδικά αν το ένα από τα δύο προηγείται, υπάρχει ο κίνδυνος να αλλάξει λωρίδα και να μας κλείσει το δρόμο.
· Στην περίπτωση που κάποιο αυτοκίνητο κόψει ταχύτητα ή σταματήσει στη μέση του δρόμου, αποφεύγουμε να το προσπεράσουμε, αν δε διαπιστώσουμε πρώτα το λόγο. Μπορεί να έχει σταματήσει για να δώσει προτεραιότητα σε κάποιο άλλο όχημα, ο οδηγός του οποίου δε μας έχει δει (όπως κι εμείς, άλλωστε).
· Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δείξουμε και στην περίπτωση που προσπερνάμε κάποιο λεωφορείο, το οποίο έχει σταματήσει στη στάση. Το ενδεχόμενο να περάσει από μπροστά του βιαστικά κάποιος πεζός που δεν έχουμε δει είναι πολύ πιθανό. Φροντίστε, λοιπόν, να προσπεράσετε με μικρή ταχύτητα και τα δάχτυλα στη μανέτα του φρένου.
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr