Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 155 κ.εκ. είναι υγρόψυκτος,
τετραβάλβιδος και αξιοποιεί διάφορες τεχνολογικές λύσεις που μειώνουν τις
τριβές και τους κραδασμούς, όπως πιστόνι από αλουμίνιο και κύλινδρο με κεραμική
επίστρωση. Στην πράξη, ο κινητήρας είναι ιδανικός για τις συνθήκες της πόλης.
Οι αποκρίσεις του στο τράβηγμα του γκριπ του γκαζιού είναι άμεσες και δεν
πρόκειται να αναζητήσετε μεγαλύτερη ζωντάνια.
Στον τομέα των αναρτήσεων, το Xenter 150 έχει παρεκκλίνει
λίγο από το συμβατικό μονοπάτι, επιλέγοντας ένα μονό αμορτισέρ κι όχι τα δύο
που έχουμε συνηθίσει στην κατηγορία. Τοποθετημένο οριζόντια, το αμορτισέρ
διαθέτει, σύμφωνα με τη Yamaha, δύο επίπεδα λειτουργίας: το πρώτο και ομαλότερο
απορροφά τους μικρούς κραδασμούς της αρχικής απόσβεσης και το δεύτερο τις πιο
απότομες ανωμαλίες του εδάφους. Στην οδήγηση, η λειτουργία του αμορτισέρ είναι
σχετικά σφιχτή και θα ενοχλήσει σε συνεχόμενα εμπόδια. Στην περίπτωση, όμως,
που ο πίσω τροχός βρεθεί σε λακκούβα με μεγάλη ταχύτητα ή με συνεπιβάτη στη
σέλα, το συγκεκριμένο σύστημα που επέλεξε η Yamaha θα δικαιωθεί.
Το σύστημα συνδυασμένης πέδησης κλέβει την παράσταση στον
τομέα των φρένων. Χάρη σε αυτό, η διαδικασία φρεναρίσματος μοιράζεται όπως
πρέπει ανάμεσα στον μπροστινό δίσκο και το πίσω ταμπούρο, γεγονός που θα φανεί
ιδιαίτερα χρήσιμο σε δυνατό φρενάρισμα ή φρενάρισμα πανικού.
Όπως και στην περίπτωση της έκδοσης των 125 κ.εκ., το Xenter
150 είναι ένα σύγχρονο αστικό scooter που προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στην
καθημερινή μετακίνηση στην πόλη. Είναι ευέλικτο, ελαφρύ, ευκολοδήγητο, διαθέτει
νεύρο και προσφέρει χώρους (χάρη στο στάνταρ top case) και οικονομία (χάρη στη
συμφέρουσα τιμή του και τη χαμηλή κατανάλωση).
Κινητήρας: 4Τ,
1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 155
Ισχύς (hp/rpm): 15,5/7.500
Βάρος (kg): 142
Τιμή (ευρώ): 3.190
Τι γνωρίζουμε για το νέο τρικύλινδρο Adventure της Zontes;
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση: Φίλτρο αέρος Meiwa
Στην 3η θέση ανέβηκε η Voge τον Απρίλιο στις μοτοσυκλέτες
Daytona Flert 110: Πρακτικό scooter με λιγότερα από 1800 ευρώ
ESF Scooter: Ηλεκτροκίνητες λύσεις για επαγγελματίες
Εξοπλισμός αναβάτη και μοτοσυκλέτας
Νέο Χρώμα Black Ebony για το Adventure Μοντέλο Χ-Cape της Moto Morini
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr