Πιο δυνατό, πιο προσεγμένο, πιο πολυτελές, πιο ηλεκτρονικό, πιο εύκολο, πιο εξελιγμένο, πιο φιλικό, πιο οικονομικό, πιο περιπετειώδες, πιο διασκεδαστικό, πιο εθιστικό. Το νέο Multistrada 1200 εκπληρώνει με το παραπάνω τις προσδοκίες που μας είχε δημιουργήσει με την παρουσίαση του στο σαλόνι του Μιλάνου, ενώ η ελλιπής παρουσίαση στο Lanzarote, όπου δεν μπορέσαμε να το πιέσουμε στο βαθμό που θέλαμε μας αφήνει με ορισμένες απορίες, που θα θέλαμε να λύσουμε σε μια δοκιμή στην Ελλάδα. Όπως και να έχει, το 1200 είναι μια μοτοσικλέτα για λίγους, με ονειρικές προδιαγραφές σε όλους τους τομείς, που θέτει νέα στάνταρ στα επίπεδα εξοπλισμού, περιπέτειας και επιδόσεων, στην κατηγορία. Μια εμπειρία οδήγησης, πραγματικά μοναδική.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά (S) |
|
Κινητήρας |
Testastretta, 4T, L2 90ο, Y/Ψ,4Β/Κ, DVT |
Κυβισµός (κ.εκ.) |
1198.4 |
Διάµετρος x Διαδροµή (χλστ.) |
106x67,9 |
Συµπίεση (:1) |
12,5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
160/9.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
13,9/7.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασµός Bosch 56χλστ., ride by wire |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
Βάρος (kg, κενό / γεµάτο) |
209/ 232 (212 / 235) |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωµα |
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Marzocchi 48 χλστ. (Sachs 48 χλστ. Ducati Skyhook EVO), ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδροµή (χλστ.) |
170 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αµορτισέρ Sachs (Μονό αµορτισέρ Sachs, Ducati Skyhook EVO), ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδροµή |
170 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, ακτινικές δαγκάνες Brembo Monoblock, 4Ε /320 (ακτινικές δαγκάνες Brembo Μ50 Monoblock, 4Ε 330), Bosch-Brembo 9.1ME Cornering ΑΒS, CBS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /265, 2E, Bosch-Brembo 9.1ME
Cornering ΑΒS, CBS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
Pirelli Scorption Trail II
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
Pirelli Scorption Trail II
190/55-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (χλστ.) |
2.190 x 1000 x 1.495 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.529 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
825-845 |
Εξοπλισός |
|
ABS |
Υ |
Μίζα |
Υ |
Μανιβέλα |
- |
Στροφόµετρο |
Υ |
Κοντέρ |
Υ |
Ένδειξη θερµοκρασίας |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Μερικός χιλιοµετρητής |
Υ |
Φέρινγκ |
Υ |
Ρυθµιζόµενες µανέτες |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Ο |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Σχάρα |
- |
Ρυθµιζόµενη εµπρός ανάρτηση |
Υ |
Ρυθµιζόµενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr