Kawasaki και Suzuki υιοθετούν την κλασσική ιαπωνική διάταξη πλαισίου, δηλαδή δύο δοκούς από αλουμίνιο, ενώ το KTM φέρει ατσάλινο χωροδικτύωμα, που αποτελεί την επιλογή της εταιρείας σχεδόν σε όλη την γκάμα της τα τελευταία χρόνια. Στα μπροστινά, εντυπωσιάζει το πλήρως ρυθμιζόμενο USD 48 χλστ. του KTM, ενώ Suzuki και Kawasaki ακολουθούν με επίσης πλήρως ρυθμιζόμενα USD στα 43 και 41 χλστ. αντιστοίχως. “Πορτοκαλί” είναι η επικράτηση και στην πίσω ανάρτηση, με φουλ ρυθμίσεις για το μονό αμορτισέρ του Super Duke, όταν στα Ζ και GSX-S προσφέρονται απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου μόνο. Σε ότι αφορά στον τομέα της πέδησης, οι ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά είναι το... κατεστημένο της κατηγορίας, με την διάμετρο των δίσκων να βρίσκεται στα 310 χλστ για τα δύο ιαπωνικά (το Z είναι το μοναδικό με wave δίσκους μάλιστα) και στα 320 χλστ. για το “ύπερ-δούκα” της KTM. Το GSX-S υπολείπεται στα χαρακτηριστικά έναντι των άλλων δύο, καθώς φέρει συμβατική τρόμπα στο μπροστινό φρένο, έναντι των ακτινικών σε Kawasaki και KTM. Η εικόνα ολοκληρώνεται με διπίστονες δαγκάνες στο πίσω φρένο για το Super Duke και το GSX-S, ενώ το Ζ αρκείται σε μονοπίστονη. Τέλος όλες οι μοτοσικλέτες φέρουν σύστημα ABS στον standard εξοπλισμό τους, με το KTM να έχει την option της απενεργοποίησης αυτού.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr