Kawasaki και Suzuki υιοθετούν την κλασσική ιαπωνική διάταξη πλαισίου, δηλαδή δύο δοκούς από αλουμίνιο, ενώ το KTM φέρει ατσάλινο χωροδικτύωμα, που αποτελεί την επιλογή της εταιρείας σχεδόν σε όλη την γκάμα της τα τελευταία χρόνια. Στα μπροστινά, εντυπωσιάζει το πλήρως ρυθμιζόμενο USD 48 χλστ. του KTM, ενώ Suzuki και Kawasaki ακολουθούν με επίσης πλήρως ρυθμιζόμενα USD στα 43 και 41 χλστ. αντιστοίχως. “Πορτοκαλί” είναι η επικράτηση και στην πίσω ανάρτηση, με φουλ ρυθμίσεις για το μονό αμορτισέρ του Super Duke, όταν στα Ζ και GSX-S προσφέρονται απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου μόνο. Σε ότι αφορά στον τομέα της πέδησης, οι ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά είναι το... κατεστημένο της κατηγορίας, με την διάμετρο των δίσκων να βρίσκεται στα 310 χλστ για τα δύο ιαπωνικά (το Z είναι το μοναδικό με wave δίσκους μάλιστα) και στα 320 χλστ. για το “ύπερ-δούκα” της KTM. Το GSX-S υπολείπεται στα χαρακτηριστικά έναντι των άλλων δύο, καθώς φέρει συμβατική τρόμπα στο μπροστινό φρένο, έναντι των ακτινικών σε Kawasaki και KTM. Η εικόνα ολοκληρώνεται με διπίστονες δαγκάνες στο πίσω φρένο για το Super Duke και το GSX-S, ενώ το Ζ αρκείται σε μονοπίστονη. Τέλος όλες οι μοτοσικλέτες φέρουν σύστημα ABS στον standard εξοπλισμό τους, με το KTM να έχει την option της απενεργοποίησης αυτού.
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr